OC Chodov integrováno do mobilní hry od Google

Unibail-Rodamco, přední evropský developer a provozovatel komerčních nemovitostí, uzavřel partnerství s Niantic Labs, divizí společnosti Google. Výsledkem kooperace je zavedení Ingress, mobilní „alternate reality“ hry, do evropských nákupních center vlastněných společností Unibail-Rodamco. Vůbec poprvé v Evropě se tak nákupní prostory integrují do mobilní hry a stávají se platformou pro zcela nový zážitek v podobě rozšířené reality, která jde daleko za hranice pouhého nakupování.
Unibail-Rodamco partnerstvím s Google Niantic Labs potvrzuje svou strategii založenou na odlišení se od konkurence a důrazu na inovativní přístupy ve všech směrech. Nákupní centra francouzského developera se totiž díky této novince dostávají opět o krok napřed a jako vůbec první v Evropě využívají rozšířené reality a moderní digitální zábavy.

 

 

Ingress, zábava budoucnosti

Ingress jako první masově populární mobilní hra pro více hráčů s rozšířenou realitou představuje budoucnost zábavního průmyslu. Oslovuje neomezeně početnou komunitu hráčů svým interaktivním příběhem, v němž se celý svět stává „hracím polem“. Díky digitálním nástrojům získala hra nyní nový rozměr a hráči si ji mohou ve virtuálním světě přizpůsobovat podle svých potřeb. Ingress nabízí interaktivní herní zážitek plný tajemství, intrik a dobrodružství. S pomocí Google Maps a technologie GPS se hráči ve virtuálním světě pohybují, prozkoumávají ho a hledají fiktivní energii XM (zkratka pro Exotic Matter), jež se nachází v tzv. „Portálech“. Portály byly doposud tvořeny například reálnými uměleckými díly nebo historickými památkami – a nyní je hráči najdou i v nákupních centrech Unibail-Rodamco. „Díky exkluzivní spolupráci s Niantic Labs společnosti Google můžeme nyní v našich nákupních centrech učinit velký krok vpřed,“ vysvětluje Clémentine Piazza, marketingová ředitelka skupiny Unibail-Rodamco. „Inovace v této oblasti dávají našim zákazníkům více možností interagovat s centrem. Vyzývají je k zábavné objevitelské výpravě za nečekanými místy našich center, ve kterých vždy najdou plno života a překvapení,“ doplnila.

Evropská premiéra

Hráči Ingress a návštěvníci center společnosti Unibail-Rodamco mohou nyní interaktivně využívat Portály, jež mají obvykle podobu reálně existujících architektonických či uměleckých děl, přímo uprostřed nákupních center. Portály budou umístěny také v prodejnách vybraných značek: MUJI, adidas Originals, Thomas Sabo, Kusmi Tea, celio*CLUB, Izac či Paul.

Od 2. června je tento ambiciózní společný projekt uveden v šesti evropských zemích (Francie, Rakousko, Dánsko, Švédsko, Polsko a Česká republika), v osmnácti nákupních centrech skupiny, která celkem ročně navštíví přes 280 milionů zákazníků.

Díky inovativní digitální strategii, kterou společnost Unibail-Rodamco průběžně zavádí, mají její nákupní centra více než 4,5 milionů fanoušků na Facebooku a webové stránky center provozovaných developerem Unibail-Rodamco zhlédlo v roce 2013 celkem 40 milionů návštěvníků.

„Hra Ingress v obchodních centrech společnosti Unibail-Rodamco vnáší do nakupování tajemství a ještě více zábavy. Zákazníci v různých zemích Evropy se nyní mohou prostřednictvím hry Ingress seznamovat s uměním, historií a novými místy, která doposud neznali, a zároveň se propojovat s jinými hráči. Obchodníci navíc získají zajímavý způsob, jak inovativní formou oslovit své zákazníky,“ uvedl John Hanke, viceprezident Niantic Labs, Google.

 

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010