Lidl propojuje virtuální svět s reálným v unikátní FG aplikaci

Současně s velkým fotbalovým svátkem v Brazílii startuje na
facebookové stránce společnosti Lidl unikátní fotbalový turnaj. U online hry to
ale nekončí. Každý duel je dálkově přenášen v reálném čase na speciální
fotbalové stoly, které stojí v hale ve Frankfurtu nad Mohanem.

Jakmile se hráč přes aplikaci přihlásí k zápasu, je mu
náhodně přiřazen spoluhráč z jiné země, který se aktuálně nachází v aréně a
chce poměřit své síly. Každý hráč střílí třikrát na bránu a třikrát se ocitá v
roli brankáře. Pokud hráč zvítězí, započítává se mu jeden bod pro zemi, za
kterou bojoval. Stejně jako v MS ve fotbale, i zde se absolvují předkola,
osmifinále, čtvrtfinále až k velkému finále. Nový herní koncept Lidl Fan Cup
přenese hráče z virtuálního světa na hrací stůl pomocí PC, smartphonu nebo
tabletu. K zápasu je možné samozřejmě pozvat spoluhráče ze stejné země, ale pak
se jedná o „přátelský zápas“, a v tomto případě se nepočítají body pro danou
zemi.

Společnost Lidl zřídila ve Frankfurtu nad Mohanem na rozloze
1500 m2 speciální arénu s 50 hracími fotbálkovými stoly. Na jednom stole se
mohou současně odehrávat dva „zápasy“. Lidl Fan Cup nabízí hráčům možnost
přenést se přes svět internetu do reálné situace zápasu a zažít tak napětí a
atmosféru arény.

 

 

 

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010