3D holografický stojan využije jako první Milka
Značka Milka se rozhodla podpořit svoji aktuální novinku Milka Caramel s porcí poctivého táhlého karamelu v každém dílku této čokolády v oblasti in-store prostřednictvím naprosto unikátního a nejnovějšího prezentačního systému 3D display Dreamoc. Toto médium získalo ocenění v prestižní soutěži o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech Popai Central Europe Awards, kde se stalo absolutním vítězem. V České republice bude pro komunikaci produktu z oblasti potravin využito úplně poprvé.
Zákazníky se bude snažit prostřednictvím stojanu s holografickým videem nalákat značka Milka v Praze, a to v prodejně Tesco Nový Smíchov přesně jeden měsíc od 15. února do 14. března letošního roku. Animace – tedy holografické video uvnitř displeje tohoto stojanu – bude originálně komunikovat táhlý karamel obsažený v novince Milka Caramel, díky kterému je tato čokoláda z alpského mléka výjimečná oproti jiným karamelovým produktům na trhu s cukrovinkami.
„Značka Milka se snaží být inovativní, proto neustále přichází s produkty, které jsou především originální a hravé. Tomu také musí odpovídat styl naší komunikace směrem k potenciálnímu zákazníkovi, jehož pozornost se snažíme přitáhnout vždy atraktivní formou,“ vysvětluje Markéta Kristlová, Brand manager značky Milka a dodává: „Věříme, že holografický 3D stojan Dreamoc spotřebitele zaujme především proto, že se jedná o naprosto nový způsob reklamy, ušitý na míru naší cílové skupině spotřebitelů, která se ráda baví a nové věci vnímá velice pozitivně.“
Zákazníky však zaujme nejen samotná vizualizace s 3D efekty, ale také doprovodná hudba a voiceover, který budou znát z televizní reklamy. Animaci táhlého karamelu vytvořila pro značku Milka společnost Cube vision s. r. o. ve spolupráci se SCREENRENTAL s. r. o., od které si Milka stojan zapůjčila.