Nákupní vozíky se čtecími lupami

Aby zvýšila komfort při nakupování i přilákala starší zákazníky, zavedla od ledna drogerie dm čtecí lupy připevněné přímo na nákupní vozíky a opatřené krytkou s nápisem „dm lupa, s ní přečtu vše!“. S ohledem na zvyšující se průměrný věk v populaci si dm stanovila jako jednu z priorit usnadnit seniorům (a nejen jim) čtení složení výrobků a dalších informací umístěných na etiketách.

Drogerie dm chce též zpřehlednit orientaci zákazníků na prodejně. Sortimentní segment „zdravé výživy“ je oddělen regálovými děliči antracitové barvy, novým designovým prvkem je také speciální regálové opláštění biopotravin značky Alnatura. Zelenými děliči s nápisem „přírodní kosmetika“ je vymezen prostor pro tyto výrobky a modrými děliči s nápisem „men’s world“ sortiment pánské kosmetiky.

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010