LG na INNOFEST EUROPE 2019 představilo všechny benefity LG HOME

LG Electronics (LG) na festivalu Innofest Europe 2019, který se konal 2.-4. dubna v Madridu, předvedlo svůj koncept LG Home. Na evropské zastávce své roadshow společnost LG vůbec poprvé přineslo různorodé portfolio řešení pro obývací prostory ve prospěch nejvýznamnějších maloobchodníků, obchodních partnerů a médií.

Letošní rok LG předvedlo kompletní hodnotu své prémiové služby v oblasti životního stylu LG Home tím, že ukázalo inteligenci a konektivitu služby v situacích běžného života. Společnost na místě pracovala s prostorným domem v sousedství La Moraleja, kde mohli návštěvníci vidět řadu špičkových řešení přímo v akci. Díky přestěhování celé sestavy z výstavního prostoru do přirozeného prostředí poskytlo LG autentický zážitek, a zároveň zdůraznilo promyšlené prvky a funkce, které společnosti zajistily vzestup mezi největší inovátory v oblasti životního stylu.

Mezi hlavní prémiové domácí služby společnosti patří propojení vlajkových produktů, od kolekce LG Signature po LG Objet, s LG ThinQ, které je jádrem integrovaného řešení bydlení. Koncept LG Home byl rozdělen do třech podlaží a byl vybaven těmi nejnovějšími modely z výše zmíněných exkluzivních řad, využívaných v různých každodenních reálných situacích.

Při vstupu do domu skrz obývací pokoj, prádelnu a kuchyni, mohli návštěvníci vidět, jak se společnost LG zaměřuje na jemný a elegantní design, který se dokáže sladit s jakýmkoli dekorem i architekturou daného prostoru. Navíc jsou tyto modely sofistikované, navržené z kvalitních materiálů a nabízejí okamžité vylepšení interiéru, který si zákazníci prostě zamilují. Druhé patro prezentovalo důraz společnosti LG na estetiku, a to díky LG Signature a LG Objet, které spojují funkčnost a luxus s cílem dosáhnout vyšší životní úrovně.

Showroom, který se nacházel v suterénu, se pak zaměřoval na vyspělou technologii umělé inteligence LG ve spojení s LG ThinQ, která usnadňovala bezproblémový, kompletní, integrovaný a personalizovaný zážitek návštěvníků.

Další zařízení příští generace byla vystavena po celém prostoru, včetně chytrých telefonů LG V50ThinQ 5G and LG G8ThinQ, které byly nedávno představené na barcelonském veletrhu MWC 2019. Nechyběly ani domácí pivovar LG HomeBrew a inovativní televize LG 8K OLED.

Innofest Europe 2019 si udělal zastávku také na stadionu Wanda Metropoliano, který se rozkládá na ploše 88 000 metrů čtverečních, a kde sídlí celosvětově populární fotbalový klub Atlético Madrid. Zde byla možnost užít si zápas La Liga, který se konal ve stejný čas jako festival. Díky společnosti LG, která je lídrem v inovativních řešeních digitálního značení s deskou 360 LED, která je jedinečná v Evropě a vůbec první ve Španělsku, a s více než 1000 produkty od televizorů OLED a LED instalovaných po celém stadionu, si hosté během zápasu užili unikátní podívanou.

„Společnost LG je poháněná touhou zlepšovat lidem život a tento závazek můžete jasně vidět v řešeních, která jsou představena zde v Madridu, a jsou zaměřená právě na spotřebitele,“ řekl Marcin Rosati, generální ředitel společnosti MediaMarkt Retail Group Poland. „Jejich prvotřídní služba poskytuje kompaktní a pohodlný uživatelský zážitek, který bude mít v Evropě široké pole působnosti.“

„Co se týká domácích spotřebičů je Evropa vysoce konkurenčním trhem, ale věříme, že naše inovativní a stylové produkty uspokojí potřeby i těch nejnáročnějších spotřebitelů,“ řekl Brian Na, evropský generální ředitel společnosti LG. „LG Home potvrzuje postavení naší společnosti jako lídra v poskytování moderních domácností s bezproblémovým řešením na míru a naše odhodlání k inovacím pro lepší život.“

Zdroj a foto: LG

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010