Lékárny Salfa procházejí rebrandingem

Nejnověji dostala novou podobu lékárna v obchodním centru
Mercury v Českých Budějovicích. Po dvou pražských prodejnách a lékárnách v Brně
a Liberci je tak pátou pobočkou, která navazuje na změnu designu Teta drogerií.

Cílem rebrandingu je vytvořit příjemnější prodejní
prostředí, které zajistí intimitu prodeje a umožní zákazníkovi konzultovat s
lékárníkem. Nové uspořádání odráží požadavky zákazníků – změnil se způsob
vystavování zboží i pojmenování kategorií produktů.

„V našich lékárnách se orientujeme na rychlé a kvalitní
služby, které poskytuje profesionální personál. Nezaměňujeme předepsané léky,
respektujeme preskripci lékaře a přání zákazníka,“ říká František Dillinger,
ředitel lékáren Salfa. Nově se chce firma orientovat na kvalitní kosmetiku a
produkty péče o tělo. Nový koncept představuje velká oficína a více světla,
změnila se i barevnost prodejen, která nyní kombinuje bílou a světle zelenou.

Firma zatím do rebrandingu svých lékáren investovala více
než pět milionů korun. V příštím roce plánuje pokračovat ve sjednocování
vizuálního stylu prodejen.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010