TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce prosince 2016 získala kampaň Finlandia

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc prosinec 2016 se vítězem stala realizace Finlandia.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 5 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem prosincových realizací se stala kampaň Finlandia, která využila jako POS prvek světelný rámeček. Tato vítězná kampaň probíhala v řetězci Tesco v období 9.12.-30.12.2016. Zadavatelem realizace byla společnost Brown-Forman Czechia, s.r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,47 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela tato vítězná realizace 8,4 bodů. V kritériu celkové produkční provedení získala kampaň 8,2 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala plných 8,80 bodů, což je druhá nejvyšší hodnota v historii této soutěže a nejvyšší hodnota v roce 2016 (stejně jako u říjnové realizace Kostíci).

 

Prosincové realizace hodnotilo tentokráte pět porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

Nejvíce se vítězná realizace Finlandia líbila Alexandru Stojčevovi ze společnosti Momentu Czech Republic: „Jednoduchý nápad a kolik udělá parády! Nákladově jistě velmi rozumné, a protože to předtím nikdo nepoužil (alespoň jsem v našich podmínkách nezaregistroval), efekt bude vysoký“.

Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti k vítězné realizaci uvedla, že zvýraznění produktu orámováním záleží na materiálu – buď může působit lacině, nebo naopak zajímavě ve spojení s vánoční náladou.

 

Hodnocení všech prosincových realizací

Prosinec přinesl nové prvky, které pomohly lepšímu zásahu zákazníku. Za velmi zdařilou považuji kombinaci in-store médií u Bohemia sektu,“ uvedl v hodnocení všech prosincových realizací Petr Frey.

Všechny realizace byly vhodným způsobem spojeny s vánočními svátky a koncem roku a všechny mají potenciál k zaujetí pozornosti,“ hodnotí Jitka Vysekalová. „Osobně oceňuji „klasiku“, kterou představuje Bohemia sekt…..“

Tento měsíc přinesl omezenou nabídku realizací ze kterých pro mě vystupuje Finlandia a …. Finlandia,“ vyzdvihuje vítěznou realizaci Alexandr Stojčev. „Jednou je to neotřelý nápad jak zvýrazit produkty v regálu. Podruhé to pak je naprosto profesionální provedení paletového vystavení, za které by se nemuseli stydět nikde na světě. Naopak mě zklamal Leerdammer, který jsem si dosud rád kupoval. Nyní si už nejsem svoji přízní této značce tolik jistý…“

Hodnocení prosincových realizací uzavírá Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR: „Kampaň Bohemia Sekt je již zavedenou prosincovou klasikou, přesto hodnotím pozitivně využití světelného efektu nosičů, který podtrhuje eleganci vizuálu a prémiové provedení POS. Jednoznačnou jedničkou je pro mě v tomto měsíci chlupatý osvětlený rámeček Finlandia, který doslova útočí na všechny smysly, má šmrnc a ještě při nákupu pobaví.“

 

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

V blízké době přineseme informace o průběhu, vyhodnocení a vyhlášení TOP In store realizace roku 2016. Nominovaných realizací bude dvanáct a jsou to vítězné realizace v jednotlivých měsících roku 2016.

 

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010