Vertikální CPR Poster od Philipsu pomáhá
Plných 70 % mimo nemocniční srdeční zástavy se vyskytuje v domácnostech nebo venku. Včasná kardiopulmonální resuscitace (CPR) s kompresemi hrudníku dodává krev do srdce a mozku v době, kdy se čeká na defibrilátor. Bohužel pouze 46 % lidí dostane okamžitou pozornost dříve, než přijde odborná pomoc.
V Americe je velmi malá znalost CPR a existuje mezi lidmi převládající strach, když spatří někoho s těmito problémy, že proces CPR je složitý a vyžaduje příliš technickou povahu.
V letošním únoru společnost Philips Healthcare jako průkopník ve zdravotnictví, v defibrilátorech a v zařízeních souvisejících se srdcem uviděla příležitost v informovanosti o CPR prostřednictvím interaktivního „Vertikálního CPR posteru“ s tlačítkem ve tvaru srdce. Když se tlačítko stiskne, srdce vysílá vlny EKG pomocí světelné technologie LED, napodobující přesný tlak aplikovaný v normální CPR. Celá akce byla navíc podpořena vzdělávacími tipy zahrnujícími CPR. Aby společnost Philips spolupracovala s příslušnou interakcí, spolupracovala s nemocnicí Thumbay Hospital, ve které byl poster nainstalován mezi oddělením kardiologie a recepcí, kde je vysoká frekvence návštěvníků.
Poster přinesl hned jasné výsledky: Mezi pacienty v nemocnici se, podle jejich ošetřujících lékařů, zvýšilo se povědomí o CPR o 40 %.
Tuto kampaň vytvořila v USA společnost Philips Healthcare s agenturou Prism Advertising,
Zdroj: adsoftheworld.com
Foto: adsoftheworld.com, Prism Advertising