Vertikální CPR Poster od Philipsu pomáhá

Plných 70 % mimo nemocniční srdeční zástavy se vyskytuje v domácnostech nebo venku. Včasná kardiopulmonální resuscitace (CPR) s kompresemi hrudníku dodává krev do srdce a mozku v době, kdy se čeká na defibrilátor. Bohužel pouze 46 % lidí dostane okamžitou pozornost dříve, než přijde odborná pomoc.

V Americe je velmi malá znalost CPR a existuje mezi lidmi převládající strach, když spatří někoho s těmito problémy, že proces CPR je složitý a vyžaduje příliš technickou povahu.

V letošním únoru společnost Philips Healthcare jako průkopník ve zdravotnictví,  v defibrilátorech a v zařízeních souvisejících se srdcem uviděla příležitost v informovanosti o CPR prostřednictvím interaktivního „Vertikálního CPR posteru“ s tlačítkem ve tvaru srdce. Když se tlačítko stiskne, srdce vysílá vlny EKG pomocí světelné technologie LED, napodobující přesný tlak aplikovaný v normální CPR. Celá akce byla navíc podpořena vzdělávacími tipy zahrnujícími CPR. Aby společnost Philips spolupracovala s příslušnou interakcí, spolupracovala s nemocnicí Thumbay Hospital, ve které byl poster nainstalován mezi oddělením kardiologie a recepcí, kde je vysoká frekvence návštěvníků.

Poster přinesl hned jasné výsledky: Mezi pacienty v nemocnici se, podle jejich ošetřujících lékařů,  zvýšilo se povědomí o CPR o 40 %.

Tuto kampaň vytvořila v USA společnost Philips Healthcare s agenturou Prism Advertising,

 

 

Zdroj: adsoftheworld.com

Foto: adsoftheworld.com, Prism Advertising

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010