V novém romantickém TV spotu francouzského supermarketu Intermarché prochází láska

Každý supermarket přemýšlí, jak nalákat své zákazníky k častějším nákupům, nejlépe na denní bázi. Francouzský supermarket Intermarché tento týden představil svůj nový reklamní spot plný romantiky a lásky.

Hlavním motivem tříminutového spotu je okouzlení nakupujícího chlapce a krásné pokladní u kasy supermarketu. I když chlapec chodí nakupovat s kamarády, jeho pozornost je vždy upřena na usměvavou pokladní. Aby ji viděl častěji, nakupuje potraviny každý den. Nejprve věci, které potřebuje a pak i věci další, při čemž se učí vařit, aby tyto potraviny využil a jen nevyhazoval. Na konci celého spotu, který je podkreslen romantickou písní, se dostaví očekávaný happy end, včetně upozornění, že supermarket Intermarché má vždy důvod, aby zákazník k nim chodil denně.

 

Tvůrci spotu:

Advertising Agency: Romance, France

CEO / co-founder: Christophe Lichtenstein

Executive creative director / copywriter: Alexandre Hervé

Strategic director: Romain Roux

Copywriters / Art Directors: Vincent Boursaud, Julien Bon, Gautier Fage

Agency Management: Marie-Laure Dangeon
, Estelle Littaye

TV Prod: Sophie Mégrous

Post-Production: Jérôme Deplatière

Director: Katia Lewkowicz

Production: Carnibird

 

Zdroj a video: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010