V novém romantickém TV spotu francouzského supermarketu Intermarché prochází láska
Každý supermarket přemýšlí, jak nalákat své zákazníky k častějším nákupům, nejlépe na denní bázi. Francouzský supermarket Intermarché tento týden představil svůj nový reklamní spot plný romantiky a lásky.
Hlavním motivem tříminutového spotu je okouzlení nakupujícího chlapce a krásné pokladní u kasy supermarketu. I když chlapec chodí nakupovat s kamarády, jeho pozornost je vždy upřena na usměvavou pokladní. Aby ji viděl častěji, nakupuje potraviny každý den. Nejprve věci, které potřebuje a pak i věci další, při čemž se učí vařit, aby tyto potraviny využil a jen nevyhazoval. Na konci celého spotu, který je podkreslen romantickou písní, se dostaví očekávaný happy end, včetně upozornění, že supermarket Intermarché má vždy důvod, aby zákazník k nim chodil denně.
Tvůrci spotu:
Advertising Agency: Romance, France
CEO / co-founder: Christophe Lichtenstein
Executive creative director / copywriter: Alexandre Hervé
Strategic director: Romain Roux
Copywriters / Art Directors: Vincent Boursaud, Julien Bon, Gautier Fage
Agency Management: Marie-Laure Dangeon , Estelle Littaye
TV Prod: Sophie Mégrous
Post-Production: Jérôme Deplatière
Director: Katia Lewkowicz
Production: Carnibird
Zdroj a video: adsoftheworld.com