Věrnostní program Rohlíček pomáhá rodičům, aby měli více času na děti

Rodina s malými dětmi stráví ročně nakupováním potravin přes 3 dny. Přitom společný čas je to nejcennější, co rodiče dětem mohou dát. Největší internetový supermarket Rohlik.cz proto vylepšil věrnostní program Rohlíček, který je designován na míru rodinám s dětmi do 12 let. „Typická maminka u nás nakoupí minimálně čtyřikrát měsíčně a z našich průzkumů vychází, že jí ušetříme ročně až tři dny strávené pobíháním po obchodech a navíc stres, pokud je nucena brát děti s sebou,“ říká Tomáš Čupr, zakladatel Rohlík.cz.

„Chceme pomáhat rodičům, aby měli více času na své nejbližší. Proto jsme pro ně připravili jedinečný věrnostní program, ve kterém získávají zážitky zdarma pro celou rodinu a mohou vyrazit s dětmi například na celý den do aquaparku. Kromě toho mají produkty za zvýhodněné klubové ceny a dopravu zdarma, takže šetří nejen čas, ale i rodinný rozpočet,” popsal Tomáš Čupr.

Za věrnost má zákazník na výběr z malých či velkých zážitků, které si podle výše útraty a získaných bodů postupně „odemyká“. Například celodenní vstupy do zážitkového centra Toboga, Aqualandu Moravia, lístky do Farmaparku Soběhrdy, nebo nabité karty na atrakce ve světově proslulém hračkářství Hamleys. „V září navíc zákazníkům každý bod za nákup automaticky zdvojnásobíme, takže nasbírá body na zážitky ještě rychleji. Nakupování na Rohlíku šetří nejen peníze, ale především čas. Ten pak mohou rodiny strávit společně, a ještě při zajímavém zážitku, který si sami vyberou,“ doplňuje Olin Novák. 

Zájem rodičů je o bio a farmářské potraviny

Na Rohlik.cz v tuto chvíli ve velkých českých městech nakupuje přibližně každý 10. rodič. Sortiment požadovaného zboží se odvíjí od potřeb rodiny. „Jsou to především velká balení plenek, kojeneckých mlék, dětské výživy nebo potraviny pro děti. Zvyšuje se i poptávka po bio a farmářských potravinách. Je vidět, že rodiče chtějí pro své děti to nejlepší a dbají na kvalitu. Proto jsme do těchto výrobků ještě více zainvestovali a členi Rohlíčku si je koupí za speciální klubové ceny. Nákup rodičům doručíme zdarma až ke dveřím, naši kurýři ho automaticky pomohou celý vynést přímo do bytu, což v případě velkých a těžkých balení je pro rodiny velkou pomocí,“ řekl Novák. „Díky novým výhodám chceme do našeho klubu Rohlíček přilákat většinu rodičů z velkých českých měst, protože věříme, že si v něm každý najde své výhody,” dodal Novák.

A nejde jen o již zmíněné benefity. Průzkumy mluví jasně: Pokud by rodiče na Rohlík.cz nenakupovali, ročně by v taškách s nákupy nanosili až 1000 kilogramů. Energii a čas ušetří také díky tomu, že do obchodů nemusí jezdit či chodit pešky. Ročně to dělá až 1000 kilometrů na osobu. Klub Rohlíček je tak pro mnoho rodičů nepostradatelným pomocníkem.

Zdroj a foto: Rohlík.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010