Toby Desforges, světový expert na shopper marketing, poprvé ve střední Evropě!

740 zobrazení

V úterý 14. května 2019 proběhne v Hotelu Senec u Bratislavy první ročník nového kongresu o trendech v retailu TaPcon. Jeho organizátorem je časopis Tovar&Predaj (TaPmag) společně se skupinou ATOZ Retail. Vůbec poprvé ve středoevropském regionu zde vystoupí Toby Desforges, světový odborník na shopper marketing.

Cílem kongresu TaPcon, který se uskuteční 14. května v Hotelu Senec, je sloužit jako fórum pro diskusi, inspiraci, výměnu informací a networking. Zároveň chce pomoci slovenskému trhu připravit se na revoluci, která proniká do retailu na celém světě.

Klíčovým řečníkem bude Toby Desforges, jeden z předních odborníků na shopper marketing a spoluautor bestselleru The Shopper Marketing Revolution. Poprvé ve střední Evropě ho budou mít obchodníci i dodavatelé možnost slyšet naživo a prostřednictvím nového pohledu na nákupní chování budou společně hledat odpovědi na následující otázky: Může e-commerce skutečně zasadit smrtelnou ránu kamennému obchodu nebo realita nebude až tak tragická? Co se opravdu děje v celosvětovém měřítku v rámci nákupního chování a jak se bude vyvíjet v následujících letech? Jsou tyto změny příležitostí nebo hrozbou pro obchodníky? Jaké mají retaileři možnosti na zachování  budoucího růstu?    

Exkluzivní data předloží společnost Nielsen. Účastníci se dozvědí, co Slováci nejčastěji nakupují, jak mají rádi promoce a jakou roli sehrávají letáky. Strategie vedoucí ke zlepšení promočních aktivit navíc představí Martín Hernández, sales effectiveness practice leader této společnosti.

Zajímavé koncepty z celého světa, které sázejí na oboustrannou komunikaci se zákazníkem a zážitek, představí Petr Šimek, managing director agentury Wellen.

Diskutovat se bude také o budoucnosti e-shopů s rychloobrátkovým zbožím na Slovensku. O zkušenosti z českého trhu se při této příležitosti podělí Tomáš Čupr, zakladatel Rohlík.cz.

Odbornými partnery kongresu jsou Nielsen a POPAI CE, mediálními partnery pak odborné zahraniční časopisy: rakouský Cash, maďarský Trade magazin a český měsíčník Zboží&Prodej.

Kompletní program akce naleznete na webových stránkách akce a registraci najdete zde.   

Videopozvánka od Tobyho Desforgese:

Zdroj a foto: ATOZ Retail