Portfolio Mattoni se v létě rozšířilo o limitovanou příchuť Mango margarita

838 zobrazení

Minerální voda Mattoni představuje novou příchuť Mango margarita. Letošní léto Mattoni vsadila na heslo “Nemíchej, vychutnej!”, které láká na rychlost přípravy drinku.

Kreativu kampaně pro Mattoni připravila agentura Peppermint. Snažili jsme se přijít s  jednoduchou myšlenkou, která ukáže Margaritu jako příjemný osvěžující letní nápoj s lehkým mexickým twistem, a přitom stále zůstane v českém prostředí. Spot režíroval Ruy Okamura, který od začátku kladl důraz na výrazný casting, aby reklama byla dobře zapamatovatelná,“ vysvětluje director agentury Petra Blažková.

Těší nás, že popularita nealkoholických koktejlů dlouhodobě roste. Výhodou naší novinky je kromě skvělé chuti i jednoduchost přípravy – nachladíte, do sklenice přidáte pár kostek ledu a hned máte hotový osvěžující letní drink,“ doplňuje k letní edici brand manažer Mattoni Jan Kolafa.

Zdroj a foto: Karlovarské minerální vody