Letní kampaň 7Up vrací na scénu ikonickou postavičku Fido Dido

942 zobrazení

Legendární limonáda 7Up inspiruje v rámci své letní kampaně k prožívání přítomného okamžiku. Na obrazovky se tak vrátí kreslená postavička Fido Dido, kterou si našinci mohou pamatovat z reklam v 90. letech minulého století. Fido Dido se přitom objeví nejen v televizních spotech, ale i v rámci limitované edice 7Up. 

Žít tady a teď

Hlavním claimem kampaně je „Užívej si chill“. Klíčový odkaz komunikace pochází z anglické zkratky JOMO (joy of missing out), která se dá volně přeložit jako radost z promeškaného. Kampaň chce proto inspirovat k prožívání přítomnosti a socializaci. Představitelem claimu a odkazu je Fido Dido, animovaná postavička, která byla hrdinou reklam značky 7Up na konci minulého století.

„Odkazem kampaně není zbavit se moderních technologií či sociálních sítí, ale žít takříkajíc tady a teď. 7Up chce spolu s Fido Dido inspirovat k aktivnímu životu a objevování jeho krás včetně osobní komunikace spolu s těmi, na kterých nám záleží,“ doplnila ke kampani Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR.

Limitovaná edice 7Up i TV spoty                      

V Česku budou v průběhu kampaně vysílané televizní spoty, a to na kanálech televizní skupiny Prima Group. Zatímco v červnu a červenci uvidí diváci třiceti sekundové spoty, v srpnu poběží patnácti sekundová produktová reklama. Komunikace bude podpořená také v místě prodeje, digitálním prostředí, limitovanou edicí 7Up s Fido Dido a sérií oblečení jako jsou trička nebo mikiny s unikátním designem, o které budou moci fanoušci nestárnoucí postavičky soutěžit. Kampaň poběží od června až do konce srpna.

Vizitka kampaně

Timing: 6 – 8/2019

Nasazení: TV, in-store, digital, PR

Produkční agentura: Mark BBDO

Digitální agentura: Etnetera

Zdroj a foto: PepsiCo CZ