Český červený kříž díky projektu Procter & Gamble a COOP opět zajistí útulnější domov dětem v azylových domech

992 zobrazení

Díky dobročinné iniciativě společností Procter & Gamble a COOP bylo na pomoc dětem v nouzi vybráno 330 000 Kč. Finanční prostředky budou určeny na volnočasové aktivity pro děti a k obnově a zútulnění prostředí azylových domů Českého červeného kříže.

Předání šeku do rukou zástupkyně ČČK Miroslavy Jirůtkové završilo dobročinný projekt, do něhož se mohla zapojit veřejnost prostřednictvím svých běžných nákupů v obchodech COOP. Ze zakoupených produktů značek P&G od září do listopadu 2018 směřovalo 1 % z ceny na projekt, jehož výtěžek 330 000 Kč bude rozdělen na obnovu dětských pokojů a společných prostorů azylových domů v Berouně, Svitavách, Kladně a Jičíně a na rozvíjející aktivity pro děti.

Ráda bych za Český červený kříž poděkovala všem, kteří svými nákupy projekt podpořili. Díky této podpoře se nám opět podaří zútulnit prostředí, ve kterém dočasně nacházejí domov děti se svými matkami, které se ocitly ve složité životní situaci. Finanční prostředky chceme využít nejen na rekonstrukci interiérů našich zařízení a dětské léčebny, ale také na pořízení vybavení a aktivit, které pomáhají dětem smysluplně trávit volný čas,“ popisuje účel podpory Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Svou radost z úspěšně zakončeného projektu vyjádřila i Petra Černá zastupující obchodní oddělení COOP: „Za COOP, jako za partnera projektu, bych chtěla vyjádřit velikou vděčnost našim zákazníkům, kteří nám pomohli vybrat takto vysokou sumu. Díky nim si budou moct děti odnést hezčí vzpomínky z azylového domu, který se ze všech sil snaží zajistit pocit útulného domova a zároveň poskytuje zázemí a podporu k pomyslnému novému startu pro jejich maminky.“

Společnost P&G podala pomocnou ruku již poněkolikáté. „V podpoře Českého červeného kříže vidíme veliký potenciál, jelikož zde zřetelně vnímáme výsledky naší snahy. Každý rok sledujeme zkvalitnění zařízení, které zlepšuje rozvoj dětí. Projektem jsme opět dosáhli na prostředky, které budou do poslední koruny využity na rekonstrukci prostorů, zakoupení vzdělávacích potřeb a zájmových kroužků a kurzů pro děti,“ komentuje výsledek projektu Jana Ceehová, marketingová manažerka Procter & Gamble.

Ambasadorkou projektu byla zpěvačka Jitka Boho, která dodává: „Jsem ráda, že jsem mohla přispět ke skvělému výsledku. Při návštěvě v azylovém domě jsem se sama přesvědčila, že jakákoli pomoc udělá dětem obrovskou radost.“ Iniciativa Procter & Gamble na pomoc dětem v nouzi proběhla již počtvrté a pomohla zlepšit život stovkám dětí pobývajícím v zařízeních Českého červeného kříže. Letošní podpora byla zaměřena na azylové domy v Berouně, Svitavách, Kladně a Jičíně. 

Zdroj a foto: Procter & Gamble