Ronaldo fandí konkurenční Argentině v nové kampani Snickers

Bývalý brazilský fotbalový útočník Ronaldo a proslulá čokoládová tyčinka Snickers letos spojili síly, aby oslovili všechny příznivce fotbalu. Pozornost na novou kampaň strhnul Brazilec Ronaldo, když si jako fanoušek na tribuně při přátelském utkání oblékl dres svého největšího rivala, Argentiny. „Omyl“ později uvedl na pravou míru tím, že když má hlad, je zmatený, a potvrdil tak slogan značky Snickers „Když máš hlad, nejsi to ty“. Všichni jeho fanoušci i příznivci fotbalu se do 17. 6. 2018 můžou zapojit do vědomostního fotbalového kvízu, prokázat svoje znalosti a vyhrát řadu cen včetně setkání s proslulým brazilským fotbalistou v Brazílii.

Soutěž probíhá až do 17. 6. 2018. Zapojit se do ní mohou všichni, kteří zakoupí tyčinku Snickers v klasické či Kingsize velikosti nebo 4pack ze speciálně označené limitované edice, na jejíž části lze místo loga Snickers najít hesla s fotbalovou tematikou jako „offside“ nebo „vlastňák“.

Prostřednictvím zadání údajů na webové stránce soutěže si zájemci vytvoří osobní profil, jehož prostřednictvím můžou do hry registrovat unikátní kódy ukryté pod obaly soutěžních tyčinek. Na základě vložení unikátního kódu účastníci vždy projdou kvízem týkajícím se fotbalu a Ronalda. Hlavním výhercem se stane ten, kdo se „kvalifikuje“, tedy zodpoví alespoň 6 z 9 otázek správně, dokáže přesvědčit porotu formou krátkého motivačního textu o tom, že by se s brazilskou hvězdou měl setkat právě on, a předloží soutěžní obal. Kromě setkání s Ronaldem v Brazílii pro hlavního vítěze a jeho dvojčlenný doprovod jsou ve hře pro všechny „kvalifikované“ každý týden zajímavé věcné ceny.

Ronaldo, přezdívaný „o Fenômeno“ (Fenomén) zahájil novou kampaň značky Snickers už na konci března skrze své sociální sítě, když se fanouškům omluvil za to, že na fotbalovém utkání fandil největšímu protivníkovi jeho domácího brazilského týmu, Argentině. Následně oznámil svou spolupráci se značkou Snickers s komentářem, že „když má hlad, je zmatený“.

„Nová globální kampaň opět spojila oblíbenou čokoládovou tyčinku s arašídy, nugátem a karamelem, její ikonický slogan ‚když máš hlad, nejsi to ty‘ s fotbalem a jeho fanoušky. Hlavním prvkem je vědomostní soutěž, jejíž výherci se setkají s brazilskou fotbalovou hvězdou Ronaldem,“ upřesňuje Erika Havrillová, brand manažerka značky Snickers pro střední Evropu. Vítězové z  celého světa se na podzim společně s dvojčlenným doprovodem dle vlastního výběru vypraví na „all inclusive“ cestu do Rio de Janeira. S brazilským útočníkem Ronaldem se setkají na jednom z nejznámějších fotbalových stadionů Maracanã.

Celou kampaň „Když máš hlad, jsi zmatený“ s Ronaldem podpoří kromě soutěže také vystavení v místech prodeje, PR, mediální partnerství s vybranými tituly a další aktivity v digitálním prostředí. Limitovaná edice tyčinek Snickers je dostupná v běžné obchodní síti od 13,90 Kč. Soutěž probíhá v termínu od 23. 4. do 17. 6. 2018 a její podrobná pravidla jsou k dispozici na webových stránkách soutěže.

 

Zdroj a foto: Snickers

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010