Beefeater představuje nový dynamický design lahve ginu London Dry

Beefeater, nejoceňovanější značka ginu na světě, uvádí nový design lahve ginu London Dry, který věnuje městu, jež je jejím domovem – Londýnu. Na zadní etiketě lahve se nachází ručně kreslená mapa hlavního města Velké Británie. Proměna vzhledu lahve upevňuje značku Beefeater jako ikonu Londýna, která se i nadále jako jediná z velkých a tradičních značek ginů destiluje v srdci tohoto města.

Nový vzhled lahve představuje příběh Londýna zevnitř i zvnějšku s klasickým proslulým ginem Beefeater London Dry uvnitř a charakteristickými dominantami města viditelnými zvenku. Nový design balení dosahuje efektní hloubky obrazu prostřednictvím pohledu na Londýn z ptačí perspektivy, nakresleného červeně – tradiční barvou Beefeateru. Takto pojatá zadní strana lahve vytváří pozadí pro postavu Beefeatera, strážce Tower Bridge, a logo  na přední straně. Stylizovaná mapa Londýna zachycuje bohatou mozaiku města z vyhlídky na mostě Tower Bridge s dalšími typickými orientačními body, které přitahují pozornost na pozadí lahve.

„Lahev ukazuje měnící se tvář Londýna a skvěle odráží směs tradice a dynamiky, jež jsou patrné jak v Londýně, tak u značky Beefeater. Gin Beefeater London Dry zůstává stále stejný od té doby, kdy jeho zakladatel James Burrough v 19. století vytvořil původní recept. Jedná se koneckonců o nejoceňovanější gin na světě, není tedy důvod jeho skvělou recepturu měnit,“ říká Michaela Michalová, brand manager značky Beefeater pro Českou republiku.

Na přední etiketu byl přidán podpis Jamese Burrougha, který má připomínat nepřetržitý historický závazek k vynikající kvalitě dnešního ginu, vyráběného podle původního receptu od založení značky Beefeater v 19. století. Díky této receptuře je Beefeater nejoceňovanějším ginem na světě, jak je rovněž uvedeno na nové lahvi.

Beef_vizual_A_BEEF_02

Beefeater provedl na několika klíčových trzích rozsáhlý spotřebitelský průzkum, který informoval o změně designu lahve ginu London Dry a jeho cílem bylo navrhnout její nový vzhled. Příznivci značky Beefeater označili nový design balení za výrazný vývoj dynamické vizuální identity značky, který však zachovává dobře známý vzhled značky Beefeater a i nadále vyvolává prémiový dojem.

Eric Sampers, global brand director značky Beefeater, říká: „Těší mě, že pracuji pro tak úžasnou značku. Beefeater London Dry je výrazný, kreativní gin založený na tradici, který vyvolává obrovský respekt v branži i u spotřebitelů. Kategorie prémiových ginů je na vzestupu, díky čemuž je tato práce ještě zajímavější, a nový design lahve Beefeater London Dry zajistí, že náš prémiový vzhled bude hlavním důvodem dalšího úspěchu v této kategorii. Jsme si jistí, že nový design podpoří spotřebitele v objevování jedinečných kvalit, které jsou společné Londýnu i značce Beefeater.“ 

 

Zdroj a foto: Double–U PR, s.r.o.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010