Zákazníci Rohlík.cz preferují při nákupu lokální potraviny

Produkty od místních farmářů, pekařů či řezníků jsou velmi žádané. Vyplývá to ze spotřebitelského výzkumu, který si nechal zadat e-shop Rohlík.cz. Přesně 84 % oslovených lidí se při nakupování zajímá o původ potravin a 57 % preferuje domácí produkty před dovezenými ze zahraničí. Aktuálně nejžádanější je český zelený chřest, který Rohlík.cz jako první prodejce začal nabízet. „Dlouhodobě víme, že Češi poctivé potraviny opravdu chtějí. Proto e-shop stavíme jako nejjednodušší cestu ke kvalitním a domácím produktům,” prohlásil Rostislav Brzobohatý, marketingový ředitel Rohlík.cz.  

Nakupování na internetu není pouze o komfortu a rychlosti dodání nákupu až domů. Právě Rohlík.cz se zaměřuje také na kvalitu a jedinečnost sortimentu. Největší domácí online prodejce potravin od začátku letošního roku spolupracuje s více než padesáti domácími dodavateli, kteří splňují nejpřísnější normy. Jde například o vyhlášené prodejce paštik, džemů, mléka a dalších produktů. „Důvod je jednoduchý – víme, že zákazníci na našem webu domácí výrobky hojně vyhledávají. Oproti loňskému roku si více prohlíží původ potravin. Hodně navštěvované jsou u nás farmářské trhy, kde si mohou o každém dodavateli přečíst jeho příběh,“ prohlásil Rostislav Brzobohatý.

Podle spotřebitelského výzkumu společnosti Response Now je pro 78 % zákazníků portálu důležitější kvalita potravin než jejich cena. Pouze tři procenta lidí, která nenakupuje na e-shopech, upřednostňuje cenu před kvalitou. Portál se na výrobky od místních farmářů intenzivně a dlouhodobě zaměřuje. Logistická infrastruktura největšího domácího online supermarketu pak umožňuje, aby se potraviny dostaly co nejdříve od zpracování k zákazníkům. „Prodej od domácích farmářů nám meziročně narostl o šedesát procent. Odhadujeme, že tento trend bude dál narůstat,“ tvrdil Rostislav Brzobohatý.

Přes 11 tun chřestu

Královskou domácí potravinou je chřest. Před šesti lety ho v České republice konzumovalo doslova jen pár “fajnšmekrů”, dnes jeho obliba strmě roste. Český chřest je jednou z nejzdravějších plodin, vyváží se do Německa, Holandska, exkluzivní zákazníky má také v Dubaji a Hong Kongu. „V minulém roce se ho prodalo na portálu přes jedenáct tun. Očekáváme, že letošní rok se celkové číslo překoná,“ upřesnil Rostislav Brzobohatý.

Sezona v letošním roce začala rekordně již 1. dubna, tedy zhruba o dva týdny dříve než vloni. Na portálu se už přes týden prodává bílý chřest, a to po půlkilogramových balíčcích. Od začátku tohoto týdne se v nabídce objevil také zelený chřest.

Zdroj a foto: Rohlík.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010