Nielsen Digital Ad Ratings nově zahrnuje měření mobilní aplikace Youtube

Nielsen včera oznámil rozšíření měření digitálních kampaní v rámci produktu Digital Ad Ratings o data z mobilní aplikace YouTube. Vedle Česka se služba zavádí i na dalších 33 světových trzích včetně Norska, Nizozemí, Brazílie nebo Hong Kongu.

Rozšíření je založeno na dosavadním měření společnosti Nielsen, které až do dnešního dne nabízelo přehled o publiku reklam zhlédnutých na YouTube na počítačích a přes mobilní prohlížeče. Marketingoví experti tak s rozšířením měření o mobilní aplikaci tohoto světového hráče získávají unikátní, komplexní, nezávislá a srozumitelná data o publiku svých kampaní napříč všemi dostupnými platformami. Prvním trhem, kde bylo měření YouTube mobilní aplikace v rámci Nielsen Digital Ad Ratings oficiálně spuštěno, byly Spojené státy v roce 2017.

Měření YouTube mobilní aplikace poskytuje zadavatelům přístup k demografickým údajům věku a pohlaví konzumentů, kteří v aplikaci zhlédli jejich reklamní sdělení, stejně jako ke všem běžným metrikám Nielsen Digital Ad Ratings. Měření online reklamy na YouTube používá v rámci produktu stejnou metodiku jako v případě ostatních mobilních médií. Marketéři tak mají pro své plánování k dispozici snadno porovnatelné výsledky kampaní napříč různými vydavatelskými platformami.

Mám radost, že patříme mezi země, které přednostně těží ze spolupráce mezi YouTube a Nielsen. Dohoda s YouTube o měření v mobilní aplikaci totiž potvrzuje technologii Nielsen Digital Ad Ratings jako zdroj nejucelenějších dat pro nezávislé porovnání videoreklamy. Vzhledem k celosvětovému trendu konzumace obsahu na stolních a mobilních zařízeních je klíčové, že je možné demografický zásah měřit napříč zařízeními. Pro český online trh je užitečné, že zásah lze sledovat napříč globálními i lokálními weby,“ říká Ondřej Matula, Senior Client Business Partner Nielsen Admosphere.

O NIELSEN DIGITAL AD RATINGS

Nielsen Digital Ad Ratings klientům přináší srozumitelné řešení pro měření efektivity reklamních kampaní v online prostředí. Produkt, který byl poprvé spuštěn v USA v roce 2011, kombinuje data společnosti Nielsen s dalšími datovými zdroji, které ctí pravidla ochrany osobních údajů. Průběžné výsledky jsou k dispozici během kampaně, čímž agenturám, zadavatelům reklamy a médiím poskytují rychlé a aktuální informace o cílových skupinách, které byly zasaženy reklamou.

Zdroj a foto: Nielsen Admosphere

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010