Twix se v české kampani propojuje s Tchibem
Čokoládové sušenky Twix se v nové české reklamní kampani začaly zaměřovat do pozice sušenek ke kávě. Z tohoto důvodu se marketingové aktivity této značky propojují se značkou Tchibo.
Odborný server Místo prodeje.cz zaujala v lednu speciální kampaň společnosti Wrigley. Podle brand manažerky značky Twix, Jaroslavy Kapitánové, je cílem tohoto spojení oslovení nových zákazníků u obou značek. Vychází se z toho, že spotřebitelé nakupují kávu plánovaně, zatímco sladkosti jsou především impulsním nákupem. Právě kombinací obou stylů nákupního chování by mohla být tato kampaň úspěšná.
Tato marketingová kampaň se zaměřuje především na sušenky v obalu se soutěžním kódem. Pro zákazníky budou k dispozici dvě varianty – balení 50g a multibalení 4x50g. Soutěž bude probíhat v období 8.2.-17.4.2016 a soutěžní kódy z balení se budou na webových stránkách www.twix.cz proměňovat ve výhry, které si výherci vyzvednou v e-shopu anebo prodejnách Tchibo.
Kampaň proběhne jak na internetu, tak především v místě prodeje – ve vybraných obchodech a také v prodejnách Tchibo.
Tuto speciální kampaň z České republiky použijí obě značky také v dalších čtyřech evropských zemích – v Rakousku, Maďarsku, Slovensku a Rumunsku.