Twix se v české kampani propojuje s Tchibem

Čokoládové sušenky Twix se  v nové české reklamní kampani začaly zaměřovat do pozice sušenek ke kávě. Z tohoto důvodu se marketingové aktivity této značky propojují se značkou Tchibo. 

Odborný server Místo prodeje.cz zaujala v lednu speciální kampaň společnosti Wrigley. Podle brand manažerky značky Twix, Jaroslavy Kapitánové, je cílem tohoto spojení oslovení nových zákazníků u obou značek. Vychází se z toho, že spotřebitelé nakupují kávu plánovaně, zatímco sladkosti jsou především impulsním nákupem. Právě kombinací obou stylů nákupního chování by mohla být tato kampaň úspěšná.

Twix sušenka

Tato marketingová kampaň se zaměřuje především na sušenky v obalu se soutěžním kódem. Pro zákazníky budou k dispozici dvě varianty – balení 50g a multibalení 4x50g. Soutěž bude probíhat v období 8.2.-17.4.2016 a soutěžní kódy z balení se budou na webových stránkách www.twix.cz proměňovat ve výhry, které si výherci vyzvednou v e-shopu anebo prodejnách Tchibo.

Kampaň proběhne jak na internetu, tak především v místě prodeje – ve vybraných obchodech a také v prodejnách Tchibo.

Tuto speciální kampaň z České republiky použijí obě značky také v dalších čtyřech evropských zemích – v Rakousku, Maďarsku, Slovensku a Rumunsku.

 

 

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010