Zenith slaví 30. narozeniny

Mediální agentura Zenith slaví 30. narozeniny. Agentura zahájila své obchodní aktivity v říjnu 1988 v přestavěném skladu v londýnském Paddingtonu. Zenith vznikla z oddělení agentur Saatchi & Saatchi, BSB Dorland a KHBB zabývajících se nákupem médií a později se rozrostla na první celosvětovou síť mediálních agentur.

Zenith se rovněž stala první mediální agenturou, která ze své původní britské základny vstoupila na řadu klíčových světových trhů, zejména v roce 1994 do Číny a roku 1995 do Spojených států. V roce 2000 se po akvizici agentury Saatchi & Saatchi skupinou Publicis Groupe spojila Zenith s agenturou Optimedia a v roce 2005 vstoupila také na český trh.

V roce 2002 odhalila společnost ZenithOptimedia svůj jedinečný přístup a závazek k výkonu v oblasti marketingu: The ROI Agency (agentura zaměřující se na návratnost investic). Během prvního desetiletí 21. století se ze společnosti ZenithOptimedia stala jedna z nejrychleji rostoucích sítí a začala se věnovat performance marketingu, značkovému obsahu, analytice a komplexnímu poradenství v oblasti digitálního marketingu a sponzorství.

Minulý měsíc společnost Forrester jmenovala síť Zenith ve své zprávě Wave™: Global Media Agencies „lídrem“ a ocenila ji za její silné stránky se zaměřením na budoucnost v oblastech „elektronického obchodování, personalizace, marketingového poradenství, automatizace, umělé inteligence a vizualizace dat“.

Vittorio Bonori, global brand president společnosti Zenith, uvedl: „Je mi velkou ctí, že jsem v době oslav našich třicátých narozenin součástí této průkopnické sítě. Jako agentura zaměřující se na návratnost investic neustále přinášíme inovace a naší vizí je být pro naše klienty klíčovým obchodním partnerem, který se specializuje na strategii růstu, plánování uživatelských zkušeností a optimalizaci na míru.

Zdroj: ZenithOptimedia

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010