Zákazníci obchodů Albert darovali v rámci Národní potravinové sbírky téměř 42 tun potravin a drogerie

Do Národní potravinové sbírky, která se uskutečnila po celém Česku v sobotu 11. listopadu, se již popáté zapojily více než tři desítky hypermarketů Albert. Akce pomáhá například matkám samoživitelkám, seniorům, dětem z dětských domovů či lidem v azylových domech. Zároveň se snaží upozornit na problematiku plýtvání jídlem. Zákazníci Alberta přispěli do sbírky téměř 42 tunami potravin a drogerie. Patří jim za to velké poděkování.

Lidé měli při 5. ročníku Národní potravinové sbírky tradičně možnost nakoupit jak trvanlivé potraviny, tak i drogistické zboží. Těstoviny, masové konzervy, luštěniny, mouka, cukr či například balíky dětských plen nyní poputují do skladů potravinových bank nebo přímo charitativním organizacím, které poskytují pomoc lidem v nouzi, a to vždy v regionech, kde se sbírka konala.

Zákazníci celkem 31 vybraných hypermarketů Albert tento rok věnovali do sbírky rekordních 41,5 tuny potravin a drogerie. Nejvíce se vybralo tradičně v Praze – nejštědřejší byli nakupující v Čestlicích, kde do sbírky darovali pět a půl tuny zboží. Mimo hlavní město se s velkým úspěchem v Albertu setkala Národní potravinová sbírka v Havlíčkově Brodě, kde zákazníci věnovali téměř 3 tuny potravin a drogerie.

Rádi bychom moc poděkovali našim zákazníkům, kteří se opět hojně zapojili do Národní potravinové sbírky. Máme velkou radost, že lidem, stejně jako nám v Albertu, není problematika plýtvání jídlem lhostejná. O tom konečně svědčí i celkový objem vybraných potravin a drogerie, který překonal výsledek z loňského roku o 18 tun. Poděkování patří také všem našim kolegům a dobrovolníkům, jež se podíleli na úspěšném průběhu sbírky,“ říká Barbora Vanko, mluvčí obchodního řetězce Albert.

 

Organizátorem Národní potravinové sbírky je platforma Byznys pro společnost. Akce se v Česku konala poprvé v roce 2013 a obchody Albert se zapojily již v prvním ročníku. Od té doby se charitativní akce dostala do povědomí veřejnosti, která jejím prostřednictvím každoročně daruje jídlo a drogistické zboží lidem, kteří ho mají nedostatek. Díky Národní potravinové sbírce je cesta potravin od dárce k příjemci velmi krátká, zákazníci tak nakoupením zboží dostanou příležitost pomoci někomu ze svého regionu.

Obchodní řetězec Albert spolupracuje od roku 2012 také s Federací potravinových bank. Desítky hypermarketů pravidelně v průběhu celého roku darují neprodané potraviny lokálním pobočkám. Minulý rok darovali zákazníci prodejen Albert v rámci Národní potravinové sbírky téměř 24 tun potravin a zapojilo se přes 30 hypermarketů.

 

Zdroj a foto: Ahold

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010