TZ | Unikátní regálové čelo láká návštěvníky Tesca ke koupi bonbónů M&M’s

Společnosti Wrigley se ve spolupráci s fullservisovou P.O.P.
komunikační agenturou DAGO podařilo vytvořit originální regálové čelo pro bonbóny
M&M’s, které zaujme jak vizuálně, tak i pohybem.

V letňanském
Tescu po nakupujících nově pokukují Červený a Žlutý, postavičky čokoládových bonbónů
M&M’s. „Tato značka se u nás sice jen
rozbíhá, ale díky své historii a celosvětovým prodejům ukazuje, že má obrovský
potenciál. Proto chceme její prodeje a povědomí podpořit také výrazným P.O.P.
médiem,“
uvádí důvody instalace nového regálového čela Radovan Veselý,
brand manager společnosti Wrigley.

„Hlavním cílem zadání byl
důraz na podporu image tohoto skvělého brandu,“
doplňuje Jana Waldhansová, senior
project manager společnosti DAGO, která regálové čelo navrhla, zhotovila a
instalovala. „Zvolili jsme proto cestu charakteristické
grafické struktury a využili potenciálu její vizibility. Tu jsme umocnili
světelnými prvky. Nakupující vidí čelo ze všech stran, zaujme je světelný
topper i podstava, vakuované světelné bonbóny ve 3D provedení a postavičky,“

popisuje přesnou podobu vystavení Waldhansová.

 

Co
se hýbe, to zaujme

Finální
médium navíc muselo vyřešit ještě jednu potíž, s níž se obecně potýká celý
segment sladkostí. „Běžným regálům
s cukrovinkami se více než polovina zákazníků cíleně vyhýbá. Řada nákupů
sladkostí se navíc řadí mezi impulzní nákupy, kdy si spotřebitel vybírá pouze
známé produkty a je poměrně složité jej v tomto naladění zaujmout,“

popisuje Veselý. DAGO proto v Tescu neumístilo regálové čelo přímo do sekce
cukrovinek, ale na okraj uličky, kde má šanci vyniknout a zaujmout co
nejvíce nakupujících ještě před vstupem do této zóny.

Čelo
navíc dokáže upoutat nejen svým originálním vzhledem, ale i pohybem. „Do obou postaviček jsme nainstalovali malé
motory, díky nimž se mohou lehce nahýbat. Více tak zaujmou nakupující
v okolí. Lidský mozek je totiž nastaven tak, aby prioritně registroval a
vyhodnocoval jakýkoliv blízký pohyb,“
vysvětluje Waldhansová zpracování dalšího
důležitého prvku nového P.O.P. média.

Nová
prezentace M&M’s tak splňuje všechny předpoklady, aby potěšila jak
nakupující, tak prodejce. Jedny nevšedním zážitkem, ty druhé většími prodeji a
flexibilitou. Díky nastavitelným policím lze totiž čelo v obchodě dle
potřeby adaptovat a vystavovat různá balení čokoládových bonbónů.

 

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010