Svaz pekařů na slavnosti Dny chleba vyhlásil vítěze národní soutěže Chléb roku 2017

Prestižní národní soutěž „Chléb roku“, která se ve čtvrtek 8.6.2017 uskutečnila v Pardubicích v rámci tradiční pekařské slavnosti „Dny chleba“, zná své letošní vítěze. Již brzy budou tyto oceněné chleby k dostání v obchodech Tesco. 

Není chleba jako chleba. Své o tom vědí i sami pekaři, kteří každoročně pořádají prestižní národní soutěž Chléb roku, kde oceňují ty nejlepší chleby hned ve třech kategoriích. Nejlepší chléb z průmyslové pekárny v kategorii „Konzumní chléb“ upekli v pekárně Beas Choustníkovo Hradiště.

Vítězem v kategorii „Řemeslný chléb“ se stal výrobek z pekárny Pekařství MaJa Dolní Dunajovice.

Vítězem volné kategorie na trhu stále oblíbenějších chlebových specialit „Chléb bez hranic“ se stali pekaři z pekárny Pecud v.o.d. Žandov.

    

Již po osmé se prestižní akce pekařů i samotná soutěž uskutečnily ve strategickém partnerství se společností Tesco. Výrobci a obchod se spojili a společně propagují kvalitní chléb a snaží se jej nabídnout co největšímu množství spotřebitelů.

„Důvodem, proč je Tesco sponzorem, je podpora tohoto tradičního řemesla a zvýšení prestiže českých pekařských výrobků. Je to pro nás i forma vyjádření, jak podporujeme lokální dodavatele a jejich kvalitní výrobky,“ vysvětluje Jana Suchá, manažerka kategorie pečiva společnosti Tesco.

Pravidelně každý rok tak zákazníci obchodů Tesco naleznou vítězné chleby v sortimentu a je jim zároveň věnovaná i náležitá marketingová podporu.

O tom, že oceněné chleby patří mezi vyhledávané zboží ze strany zákazníků jednoznačně svědčí i prodejní čísla.

„Za dobu této spolupráce jsme již prodali miliony kusů oceněných chlebů, jen za minulý rok to bylo více než čtvrt milionu kusů. Stejně tak i letos opět vítězné chleby zařadíme do našeho sortimentu,“ doplňuje Jana Suchá.

V kategorii pečiva si společnost Tesco zachovává velmi lokální přístup, kdy spolupracuje s více jak padesáti místními dodavateli. Možnost výběru lokálního pečiva je pro dnešního zákazníka velmi důležitá. I v případě pečiva jsou v současné době patrné dva silné trendy. Prvním jsou tzv. superpotraviny (chia, goji, quinoa…) a druhým je pak návrat k tradici:

„Vidíme, že se zákazníci stále více zajímají o zdravotní benefity a vyhledávají potraviny, které tyto benefity mají. Dalším takovým příkladem je např. bílkovinové pečivo nebo pečivo se sníženým obsahem soli a cukru. Druhým trendem, který je patrný, je naopak návrat k tradici. Tedy klasické kváskové pečivo, s rustikálním vzhledem a z kamenné pece,“ uzavírá Jana Suchá.

 

Zdroj: Tesco Stores ČR

Foto: Tesco Stores ČR, svazpekaru.cz

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010