Rohlík.cz zaznamenal během svátečního víkendu rekord v počtu objednávek

Největší domácí online prodejce potravin má za sebou rekordní víkend. Rohlík.cz od pátku do neděle vyřídil přes 20 000 objednávek, což je nejvíce v jeho čtyřleté historii. Počet nových zákazníků navíc vzrostl během státního svátku o více než 50 % oproti běžnému víkendu. Na výsledcích se odrazily nové služby Rohlíku, špatné počasí a skutečnost, že kamenné obchody byly zavřené.

Během svátečních dní máme pravidelně největší prodeje. Příjemně nás překvapilo, jak velká poptávka byla o tomto víkendu, kdy jsme slavili sto let od založení republiky. Přírůstek si vysvětlujeme také díky novinkám, které jsme v nedávné době zavedli,“ prohlásil Rostislav Brzobohatý, marketingový ředitel Rohlík.cz.

Největší zájem v internetovém supermarketu je většinou o maso, ryby, ovoce a zeleninu nebo čerstvé pečivo. Během posledního říjnového víkendu zákazníci navíc v e-shopu Rohlíku začali nakupovat sladkosti na Mikuláše, dárky a zásoby na Vánoce.

Během minulého týdne jsme také připravili akci k jubilejnímu výročí 100 let republiky. V nabídce jsme zákazníkům na jednom místě nabídli zajímavé akce na tradiční české značky jako například Pribináček, Termix, Olomoucké tvarůžky, Znojemské okurky, české pivní značky a mnoho dalšího. Také o to byl zájem,“ doplnil Rostislav Brzobohatý.

Rohlík.cz se v letošním roce dostal poprvé do zisku, očekává tržby kolem 2,5 miliardy korun, které chce v příštím roce zdvojnásobit. Výrazně přibývají také noví zákazníci.

Víme o tom, že nás lidé hojně doporučují, což nás velice těší. Jsme posedlí kvalitou potravin a neustále se snažíme zlepšovat servis pro naše zákazníky,“ vysvětlil Rostislav Brzobohatý.

Vliv na rekordní víkend, kdy Rohlik.cz zaznamenal přes 20 tisíc objednávek, mají také zavedené novinky. Od října spolupracuje s lékárny BENU, v e-shopu Rohlík.cz/lékárna jsou nyní k dispozici volně prodejné léky a další lékárenský sortiment.

Během prvních dvou týdnů vidíme velký zájem o tyto produkty. Lidé si navykli objednávat doplňky stravy nebo léčivé čaje,“ přidal příklad Rostislav Brzobohatý.

Rohlík.cz v letošním roce dále připravil pro své zákazníky „bezplastovou uličku“, semafor na nevhodná éčka nebo vylepšil prémiový program na seniory.

 

Zdroj a foto: Rohlík.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010