Rohlik.cz lobbuje „Za lepší jídlo“
Online supermarket Rohlik.cz chce pro své zákazníky jen to nejlepší, a proto od dnešního dne vyhlašuje kampaň „Za lepší jídlo“. Jejím cílem je nabídnout ty nejkvalitnější lokální produkty a zároveň podpořit české farmáře, pěstitele a výrobce, kterým usnadní cestu ke spotřebitelům. Prostřednictvím své nové nabídky českých výrobků, kterou sestavil spolu se „zlatými českými ručičkami,“ tak zároveň představí příběhy malých farmářů a dodavatelů, kteří za nimi stojí.
„Nad rámec naší standardní nabídky zařazujeme pravidelně i prémiové produkty, které jsou u našich zákazníků vždy velmi oblíbené. Nyní jsme na to chtěli navázat systematičtěji v naší nové dlouhodobé kampani „Za lepší jídlo“. Není jen o kvalitních produktech, ale také jedinečných příbězích farmářů a lokálních dodavatelů, kterým se snažíme zajistit dostatečný odbyt, aby se mohli věnovat produkci v co nejvyšší kvalitě,“ říká zakladatel Rohlik.cz Tomáš Čupr.
Milovníci kvalitních českých potravin tak již nemusí obíhat farmářské trhy, výrobky od českých farmářů a pěstitelů jim Rohlik.cz přinese až domů. K dostání budou i výběrové potraviny od malovýrobců, kteří vyprodukují třeba jen desítky kusů denně a do klasických kamenných obchodů a supermarketů by se neměli šanci dostat.
„Spolupráce s Rohlíkem nám umožňuje dostat se na talíř i těm, kteří to mají do naší prodejny daleko. Máme s ním zatím nejlepší zkušenosti od vstupu, přes zalistování produktů až po závoz našich výrobků. Je to skvěla příležitost pro malé dodavatele,“ říká například Luděk Navrátil z Meatpointu.
Zájkazníci se mohou těšit například produkty z Mikrofarmy, Paštikárny Němčičky, na značku Marmeláda s příběhem, na Nemléko, na Vitaminátor a na výrobky z Kozí farmy Pěnčín.
Kromě těchto dodavatelů se kampaně „Za lepší jídlo“ s Rohlik.cz účastní: Michal Kosek – Meatpoint, Ing. Zbyněk Pípal – Ecoproduct, Michaela Dubová – Statek Horní Dvorce a Paul Day – The Real Meat Society.
Zdroj a foto: Rohlik.cz