Prodejna MAKRO Stodůlky představila nový koncept velkoobchodního prodeje

Moderní design prodejny, inspirativní kuchyně přímo na prodejní ploše i více než 3 500 nových položek v nabídce. To jsou lákadla, kterými se může pochlubit pražská prodejna MAKRO Stodůlky, která prošla přestavbou v rámci změny firemní strategie od prodeje ke službám.

Společnost MAKRO ČR prochází obdobím zásadního vývoje v obchodní strategii. S výstavbou distribučního centra posiluje kapacity pro přímou distribuci, a otevírá si tak možnosti pro výraznější specializaci a nabídku personalizovaných služeb na míru jednotlivým zákazníkům. V rámci této cesty přistoupilo MAKRO i k modernizaci prodejen a jejich přeměně v centra služeb a inspirace.

Prodejna na pražských Stodůlkách prošla v posledních 8 měsících postupně a za plného provozu přestavbou, jejíž náklady dosahují 34 milionů korun. Během této doby ve Stodůlkách vybudovali nové oddělení pekárny i zákaznické toalety, rozšířili oddělení ovoce a zeleniny a postavili otevřenou kuchyň pro inspirační workshopy se zákazníky přímo v prodejně. Výraznou změnou prošel vstup pro tzv. zlaté zákazníky, kde se rozšířil prostor pro setkávání. Změnil se také vnitřní vzhled obchodu, který akcentuje nové trendy, teplé barvy a přírodní materiály. Řešení prodejny navrhl interní tým MAKRO ve spolupráci s italskou společností Costa, českou firmou Refuel a architektem Janem Skoupým.

Ještě zásadnější změny pak proběhly v sortimentu této pobočky. MAKRO nově zalistovalo do nabídky na 3 500 položek. Reaguje tak na tržní trendy a poptávku ze strany zákazníků.

„Zaměřili jsme se na oblast zdravého stravování a organických potravin včetně tzv. superpotravin. Výrazně jsme rozšířili etnickou kuchyni včetně asijské, balkánské nebo mexické. Z nepotravinářského zboží u nás nyní najdete ekologické čističe, široký sortiment jednorázového nádobí a doplňky pro stolování,“ vyjmenovává Rober Brejc, manažer prodejny MAKRO Stodůlky.

Další změnou je mnohem silnější spolupráce s lokálními dodavateli a producenty. „Z nových značek bych namátkou zmínil Pekařství Štastná Koza z Berouna, Marmelády Šafránka nebo třeba 14 lokálních řemeslných pivovarů včetně Pivovaru Matuška, Tátův Sad a Prague Cider,“ dodává Brejc.

Nový koncept prodejen má za cíl přinášet zákazníkům informace, novinky a inspiraci z oblasti gastronomie. Zároveň poslouží jako místo, kde se mohou setkávat a sdílet své zážitky nebo se naučit něco nového při workshopech a řízených ochutnávkách. V návaznosti na výsledky z pilotní prodejny MAKRO plánuje rozšíření konceptu na další vybrané prodejny.

„Projekt přestavby prodejen do konceptu MAKRO Inspirace zcela odpovídá potřebám našich zákazníků. Spolu s novým distribučním centrem chceme nabídnout podnikatelům nejlepší služby na trhu a podpořit jejich růst,“ komentuje vývoj v rámci nové strategie Guillaume Chêne, výkonný ředitel MAKRO ČR a METRO SR.

 

 

Zdroj a foto: METRO/MAKRO Cash & Carry

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010