Pepsi představila svoji novou vánoční kampaň

Přední výrobce nealkoholických nápojů a potravin společnost PepsiCo chce tento rok ve své vánoční kampani vyjádřit spojení s obdobím nabitým opravdovými emocemi, kdy lidé společně tráví více času. Proto bude v kampani jedním z klíčových prvků Pepsi s pravou chutí koly s cukrem. Realizovaná bude zejména v BTL, formou televizního spotu a v neposlední řadě i v podobě netradičního vánočního stromku v pražském Obchodním centru Letňany. 

Společnost PepsiCo uvedla letos v Česku několik zajímavých novinek. Nejvýraznější byla změna receptury svého klíčového kolového nápoje. Na přání zákazníků se tak v současnosti na domácím trhu prodává Pepsi s cukrem. A právě na Pepsi s pravou chutí koly s cukrem staví i během vánočního období společnost svou kampaň.

„Vánoce jsou jednou z mála příležitostí v roce, kdy máme čas na své blízké a užíváme si společně strávené momenty. Zejména během těchto výjimečných chvil si rádi dopřejeme kvalitní nápoje, mezi které Pepsi s pravou chutí koly s cukrem určitě patří,“ říká Michal Šlechta, manažer značky Pepsi v ČR a SR.

Pepsi_s_modrou_čepičkou

Vánoční kampaň odstartovala televizním spotem, pokračovat bude netradičním vánočním stromečkem v Obchodním centru Letňany, prostřednictvím kterého budou moci lidé od začátku prosince posílat vzkazy, přání nebo pozdravy svým blízkým. Součástí stromku bude totiž velkoformátová LCD obrazovka, na které se tyto zprávy budou průběžně zveřejňovat. Na speciálně vytvořené webové stránce, která bude spuštěna 28. listopadu, lidé zadají svůj vzkaz a konkrétní čas zveřejnění a zprávu odešlou. Na webové stránce nebude chybět ani možnost sledovat vánoční stromeček se vzkazy lidí přes streaming.

S vánoční kampaní, postavenou na Pepsi s pravou chutí koly s cukrem, se lidé setkají také během nákupů. Ve vybraných obchodech budou Pepsi plechovky vyskládané například do podoby vánočního stromečku.

 

Vizitka kampaně:

Timing: 11/2016 – 01/2017

Mediální nasazení: TV, online, event, instore visibility, PR

Reklamní agentura: Mark/BBDO

Digitální agentura: Triad

Produkční agentura: Ritual Communication

   

 Zdroj a foto: PEPSICO CZ

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010