Nyní mohou zákazníci hodnotit výrobky IKEA přímo na webu

IKEA pro své zákazníky spustila na svých webových stránkách funkci Hodnocení a recenze. Díky tomuto nástroji mají zákazníci možnost vyjádřit svůj názor na výrobky IKEA. 

Cílem nové funkce je transparentně komunikovat zákazníkům dobré zkušenosti s produkty a jejich případné nedostatky.

Zákazníci více důvěřují informacím, které si poskytují navzájem než těm, které jim dá samotná firma. Jedním z hlavních důvodů, proč zákazníci poskytují recenze, je snaha zjednodušit rozhodování ostatním zákazníkům. Prostřednictvím Hodnocení a recenzí si zákazníci vyměňují názory na výrobek a způsoby jejich využití v domácnosti,“ říká Vladimír Ďurčat, lídr projektu Hodnocení a recenze.

Hodnocení a recenze však nebudou sloužit jen zákazníkům – pro IKEA jsou to cenné informace při rozhodování o designu, výběru materiálů, tvorbě ceny a celkovém zlepšování nabídky a umožní nám to se ještě více zaměřit na přání a potřeby zákazníka.

Zákazníci mohou hodnotit vzhled, poměr hodnoty a ceny, kvalitu, náročnost montáže, instalace, jestli výrobek funguje podle očekávání, jestli pomáhá snižovat množství odpadu nebo usnadňuje jeho třídění, pomáhá ušetřit energii nebo vodu. Nakonec výrobek mohou doporučit dalším zákazníkům. V případě produktů z oddělení IKEA FOOD mají možnost hodnotit vzhled, poměr hodnoty a ceny, kvalitu, chuť, jednoduchost přípravy a doporučit ostatním.

Hodnocení a recenze naleznou zákazníci a návštěvníci webové stránky v záložce Informace o výrobku.

 

Zdroj a foto: IKEA

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010