MAKRO v pražských Stodůlkách otevřelo pro své zákazníky novou vinotéku

Koncept MAKRO Inspirace v pražských Stodůlkách pokročil do dalšího stádia. Zákazníci nově nakoupí víno v příjemném prostředí stylizovaného vinného sklepa. Průvodci při nákupu jim budou zkušení someliéři a s výběrem pomůže i moderní informační systém.

Pro snadnou orientaci při výběru mohou zákazníci nově využít i chuťové portréty a mapy vín. Podle svých chuťových preferencí si jednoduše vyberou v navigaci barvu, která definuje základní charakteristiku vína. Ta jim pomůže s orientací v celé nabídce a ve správném výběru. Mapy vín zároveň přináší doporučení, jak vína snoubit s pokrmy.

Kategorie vína roste meziročně o 3 % a na celkových tržbách společnosti se podílí 4 %. I proto se MAKRO rozhodlo investovat do rekonstrukce oddělení vína na prodejnách. Stylizované prostředí vinařského sklepa s odpočinkovou zónou slouží k prezentaci a ochutnávkám vín. Během slavnostního otevření si zde zákazníci vyzkoušeli sekání sektů nazývané sabráž, a nad skleničkou z kolekcí soutěže MAKRO Vinař roku diskutovali s autory knihy Průvodce nejlepšími víny České republiky.

Vína původem z České republiky tvořila v loňském roce v MAKRO ČR 66 % prodejů v celé kategorii.

„Zákazníci tíhnou k lokální produkci a rodinným vinařstvím, proto jsou zde prezentováni všichni tři vítězové soutěže MAKRO Vinař roku 2017Vinařství Spielberg, Nové vinařství a Vinařství Milan Sůkal. Popularitu českých a moravských vín jsme zohlednili nejen v sortimentu, ale i při prezentaci. V nově vybudovaném prostoru v zadní části vinotéky vzniklo místo pro prezentaci vín z aktuálního ročníku Národního salonu vín, kde je MAKRO již několik let partnerem,“ komentuje Martina Riel-Salvatore, produktová manažerka vína MAKRO ČR.

Do sortimentu nové vinotéky přibyla celá řada novinek, do zařízení rozšířeného prostoru pak např. chladicí humidor pro prezentaci šumivých vín a sektů.

„Šumivá vína zaznamenávají dlouhodobě výrazný růst poptávky ze strany zákazníků. V loňském roce o celých 6 %, kdy představovala 27% podíl prodejů v kategorii. Od nynějška jsou tato vína umístěna v chladicím humidoru, který jim zajistí optimální podmínky pro skladování. Zároveň jsou tak připravena pro okamžitou konzumaci,“ doplňuje Riel-Salvatore.

 

Zdroj a foto: METRO/MAKRO Cash & Carry

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010