MAKRO otevřelo v ČR už 500. prodejnu v alianci Můj obchod

Praha, 26. 10. 2015 – MAKRO otevřelo již 500. prodejnu v České republice zapojenou do aliance Můj obchod. Jde tak o nejrychleji rostoucí síť nezávislých maloobchodů v zemi. Drobní podnikatelé se samoobsluhami a večerkami těží z výhodných cenových nabídek i z odborného poradenství MAKRO. Svým zákazníkům nabízejí kvalitní regionální produkty, příjemné provozovny a osobní přístup.

„V loňském roce jsme touto dobou měli 360 prodejen. Příští rok chceme otevřít dalších 150 obchodů,“ vysvětluje Petr Soukup, vedoucí projektu Můj obchod v MAKRO. „Většina se nachází mimo Prahu. Podporovat obchod v regionech je pro nás klíčové, protože přispíváme k udržení infrastruktury v obcích.“

Jubilejní 500. samoobsluha Můj obchod se nachází ve Svádově, části Ústí nad Labem, a vlastní ji Vít Rýznar. Od roku 1997 se také věnuje výrobě pečiva, které dodává do 200 provozoven v regionu i do velkoobchodu MAKRO v Ústí nad Labem. „Jedná se tak o propojení Mého obchodu a lokálního dodavatele, který s MAKRO dlouhodobě spolupracuje. Zejména lokální produkty jsou hlavní výhodou prodejen Můj obchod,“ říká Soukup.

Díky regionálním potravinám a osobnímu přístupu k zákazníkům mohou malé prodejny Můj obchod konkurovat i větším supermarketům. „Zákazníci oceňují především to, že je obchod blízko a nabídka je přizpůsobena jejich očekávání,“ vysvětluje Soukup. Společnost MAKRO obchodníkům nabízí zboží i další služby, které jim pomáhají v podnikání. „Naši maloobchodní specialisté poskytují řadu školení od legislativy po hygienická pravidla. Umí poradit i s vybavením prodejny a rozmístěním zboží,“ dodává Soukup.

Vstup do aliance má podle Soukupa pozitivní dopad na obrat majitelů obchodů: „Vliv na obrat má lokalita, konkurence a další parametry, ale v průměru se obrat obchodníka vstupem do aliance zvýší o 22 %.“ K opětovnému nákupu lákají zákazníky věrnostní programy, slevové nabídky či letákové akce, které připravuje společnost MAKRO ve spolupráci s prodejnami Můj obchod. Podporu prodejcům zajišťují maloobchodní specialisté a obchodní zástupci, kteří jednotlivé prodejny pravidelně navštěvují.

Velký úspěch slaví tento projekt i v dalších zemích světa – například na Slovensku, v Polsku, Chorvatsku, Rusku, Číně či Pákistánu. V České republice navíc tvoří přibližně polovinu prodejen vietnamské večerky.

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010