Lékárna.cz peče v nové kampani zdravé perníčky

Pod heslem „Do křupava vypečené Vánoce“ odstartovala Lékárna.cz ze skupiny Pears Health Cyber na svém e-shopu tradiční vánoční hru, jejímž letošním tématem je pečení perníčků ve virtuální kuchyni. Těch se za prvních 10 dnů od spuštění napeklo už více než 50 tisíc.  

Na webu Lékárna.cz pod záložkou „Vánoce“ letos uživatelé najdou útulně vyzdobenou kuchyni s červenou retro troubou, v níž si kliknutím „napečou“ perníčky, pod kterými se skrývají výhry v podobě dárků, slev nebo dopravy zdarma.

Téma letošní hry, pečení perníčků, vybrala společnost hned z několika důvodů. Odkazuje jimi na své zázemí v Chrudimi na Pardubicku, kde má perníkářství dlouholetou tradici, ale také na současnou poptávku zákazníků.

„Jsme svědky toho, jak se v českých rodinách mění pohled na zdraví. Už to zdaleka není jen o lécích, vitamínech a doplňcích stravy. V našem širokém sortimentu se lidé stále více zajímají o zdravé potraviny, bezlepkové mouky, semínka, oříšky, šťávy, oleje nebo například alternativní sladidla. Něco zdravého na zub si zákazníci přidávají už do většiny svých objednávek,“ říká Karel Klodner, výkonný ředitel e-shopu Lékárna.cz. I proto jsou součástí vánoční stránky zdravé recepty, mimo jiné třeba na bezlepkové perníčky z mandlové mouky. Autorkou receptů je food blogerka Zuzana Bihary.  

Na webových stránkách najdou zákazníci zároveň ty nejlepší tipy na dárky pro celou rodinu, a dokonce i pro domácí mazlíčky. Jako samostatnou kategorii naleznou také tipy na dárkové sady nebo kosmetické a čajové kazety, které jsou před Vánoci velmi oblíbené. „Stránku jsme postavili tak, abychom lidem maximálně usnadnili orientaci v naší nabídce, kde je připraveno více než 25 tisíc produktů pro zdraví i krásu,“ dodává Karel Klodner s tím, že v šíři sortimentu je Lékárna.cz daleko před ostatními internetovými lékárnami.

Zákazníci už upekli více než 50 tisíc perníčků

 Letošní soutěž byla spuštěna 1. listopadu a už 10. den kampaně překonal počet napečených perníčků hranici 50 tisíc. „Vynikající start nám potvrdil, že i letos jsme se jejím hravým pojetím trefili do vkusu našich zákazníků. Očekáváme, že zájem o perníčky bude dále stoupat s postupným spouštěním jednotlivých formátů kampaně, například on-line videa, které poběží na internetu včetně sociálních sítí,“ říká Karel Klodner.

Výhry se pečou ve virtuální troubě každý den až do 20. prosince. Kromě odměn v podobě slev na vybrané produkty a bezplatné dopravy se hraje o tisíce dárků. Každý den mohou zákazníci navíc získat voucher na nákup v hodnotě 1000 korun. Ten, kdo kampaň sdílí na Facebooku, nebo se přihlásí pro odběr newsletteru, svoji šanci na výhru zdvojnásobuje.

https://youtu.be/jP875v8mRus

Zdroj a foto: Lékárna.cz

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010