Kaufland pro své zákazníky dnes otevřel prodejnu na Vypichu „v novém kabátě“

Zástupci společnosti Kaufland dnes přestřihli pásku nově zmodernizované prodejny na pražském Vypichu. Mezi novinkami, které tato revitalizace přináší, jsou například nové digital signage obrazovky, čtečky EAN kódů pro pohodlnou kontrolu ceny produktů nebo rozsáhlý ToGo koutek s rychlým občerstvením, regionálním sladkým pečivem nebo salátovým a müsli barem.

V rámci expanze společnosti na českém trhu Kaufland nejen otevírá nové prodejny, ale také modernizuje ty stávající. Jednou z nich je i dvoupatrová prodejna na pražském Vypichu, která nabízí svým zákazníkům nákupní plochu o rozloze 2137 m2 v přízemí a 2919 m2 v prvním patře. Jednou z novinek, která se po modernizaci na Vypichu objeví, jsou tzv. digital signage obrazovky. Ty již fungují v prodejně Kaufland na Jarově. Digitální obrazovky jsou umístěny nejen u hlavního vstupu a u pokladny, ale také v různých úsecích napříč prodejnou (např. úsek ovoce a zelenina, drogistické zboží, sezónní zboží, čerstvé pulty – ryby, maso, uzeniny, sýry a lahůdky). Zákazníkům usnadní orientaci v sortimentu produktů i v akčních nabídkách, které se budou na obrazovkách neustále obměňovat. Digitální obrazovky také pomohou v lepší navigaci a budou sloužit jako nosiči aktuálních informací.

„Zákazníci jistě ocení také čtečky EAN kódů, ke kterým stačí přiložit jakýkoli produkt a čtečka okamžitě ukáže jeho aktuální cenu. Jde o další krok, jak dělat pro naše zákazníky nákup příjemnější a pohodlnější,“ uvádí Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.

Novou tvář zákazníkům nabídne také oblíbený pultový prodej. Zásadního rozšíření se dočká úsek masa. Nabídku v něm posílí například prémiové produkty jako stařené maso, které vyzrává suchým zráním minimálně 21 dní. Další novinkou bude maso z „preštíků“, což je speciální zušlechtěné černostrakaté prase ze západočeských Preštic, jehož maso je vždy obaleno vrstvou tuku. Mezi další novinkové produkty patří také T-bone steaky, Pork chop (vepřová pečeně s kostí a částí boku) nebo hovězí nízký roštěnec.

Výběr se významně rozroste také na pultu se sýry a šunkami z různých koutů Evropy. Zákazníci tak mohou ochutnat měkký francouzský sýr se sametovou plísní Brie de Meaux, dále „Mnichovu hlavu“ – jeden z nejznámějších švýcarských sýrů nebo mnoho dalších z více než stovky sýrů z 26 zemí. Milovníci výběrových šunek si pak přijdou na své například se sušenými šunkami serrano či prosciutto ze Španělska a Itálie.

„V rámci modernizace jsme mysleli i na zákazníky, kteří k nám přijdou na malé občerstvení, ale nemají mnoho času hledat jednotlivé produkty v prodejně. „Přímo pro ně je na Vypichu nově vytvořen ToGo koutek, kde kromě mnoha druhů baget naleznou také nový salátový a müsli bar, kde si mohou nechat namíchat ingredience dle své vlastní chuti a fantazie,“ upřesňuje Renata Maierl. K dispozici zde bude také pomerančový fresh juice a kvalitní káva z kávomatu. Dalšími „hity“ v ToGo koutku budou i regionální koláče a řezy mnoha druhů, bezlepkový chléb a pro letní osvěžení zde zákazníci najdou také zmrzliny Haagen Dasz.

 „Na uvítanou zákazníkům chystáme také ochutnávky právě v úseku ToGo koutku –  budou mít možnost ochutnat fresh džusy, čerstvé jogurty s müsli a sýry či uzeniny z nových pultů“, uzavírá tisková mluvčí.  Ochutnávky budou probíhat v rámci slavnostního otevření ve čtvrtek a v pátek (24. a 25. května) od 7 do 19 hodin a v sobotu 26. května od 7 do 12 hodin. Na místě také bude Kaufland maskot v podobě velkého pomeranče, který bude dětem zákazníků rozdávat balonky. Doprovodné akce pak doplní také grilování steaků s profesionálními kuchaři a rozvoz Kaufland kávy po Praze, který proběhne ve čtvrtek a v pátek (24. a 25. května). O její distribuci se postará tým Kisspatrolek radia Kiss.

 

Zdroj a foto: Kaufland

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010