Kaufland oslavuje sté výročí republiky připomínkou českého vlastenectví

Až do začátku listopadu si budou v Kauflandu připomínat výročí sta let od založení republiky. Doprovodná kampaň vyzdvihuje typicky českou vlastnost – hrdost na svůj původ ve spojení s láskou k lokální výrobě.

Koncem září spustila společnost Kaufland u příležitosti oslav stého výročí založení samostatného Československa kampaň s příznačným názvem „Vlastenectví“. Připomenout chce jak rok 1918, tak i největší českou ctnost, za kterou považuje lásku ke své zemi.

Naše společnost si váží lidí oddaných své zemi, kultuře i místní produkci. Letos slavíme 20. výročí na českém trhu, proto jsme tuto událost tematicky propojili s oslavami stého výročí založení samostatného Československa. V naší kampani proto dostali velký prostor čeští dodavatelé, kteří představují své tuzemské produkty,“ vysvětluje Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR, a dodává: „28. říjen je pro nás důležitou připomínkou období první republiky. Tato doba se mimo jiné vyznačuje i vynikající českou kuchyní, založenou na tradičních lokálních surovinách.

Hlavní myšlenkou vlastenecké kampaně je láska Čechů k dobrému jídlu. Prostřednictvím billboardů se šesti různými motivy představuje Kaufland své regionální dodavatele. Jedním z nich je i firma Bramko ze Semic, která pěstuje polní zeleninu a brambory již od roku 1992. Kvalitní zeleninu ze své produkce denně rozváží do Kauflandu čtyřicet až padesát nákladních aut. Dalším příkladem je rodinná firma HaKne z Hulína vyrábějící knedlíky od roku 1995. Díky věhlasu jejich receptur nechala společnost své výrobky zaregistrovat pod ochrannou známkou Hausknechtův knedlík.

Kampaň staví na ambasadorech řetězce, kterými jsou Zdeněk Pohlreich, Lucie Křížková a Dalibor Duffek. Komunikační linka běží prostřednictvím TV, rádia, billboardů, on-line kanálů a tisku.

Zdroj a foto: Kaufland

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010