Kaufland nabízí nový rozměr nakupování

Společnost Kaufland v České republice nadále pokračuje v modernizaci stávajících prodejen a otevírání nových. Díky zavádění moderních technologií je pro zákazníky nakupování v těchto prodejnách nejen o poznání komfortnější, ale také šetrnější k životnímu prostředí.

K modernizaci prodejen přistupuje společnost Kaufland komplexně a nové technologie využívá v různých aspektech svého provozu. Výraznou novinkou v interiéru jsou digitální obrazovky, které zákazníky informují o akčních produktech či novém sortimentu v úseku ovoce a zelenina, u čerstvých pultů nebo v úseku drogerie. Pro případ kontroly ceny výrobků jsou pro zákazníky nově zavedeny čtečky EAN kódů, které jsou k dispozici hned na několika místech na prodejní ploše. Digitalizace se dnes týká i cenovek u produktů v úseku ovoce a zeleniny. Elektronickými etiketami je dnes vybaveno 70 % prodejen a do konce roku budou k dispozici na všech pobočkách řetězce Kaufland v České republice. V budoucnosti se zákazníci mohou těšit na jejich zavedení i v úseku pečiva.

  

  

Společnost také pokračuje s instalací samoobslužných pokladen ve všech nově otevřených
a zmodernizovaných prodejnách. Jejich celkový počet vzrostl na 160 v celkem 25 prodejnách Kaufland po celé České republice. O třídu výše pak posouvají moderní způsob nakupování samoobslužné pokladny TwinFlow, které zavedl řetězec ve své prodejně v Praze na Vypichu jako první v České republice. Jejich unikátnost spočívá v odbavení až dvou zákazníků najednou. Průběh nákupu je následující: zákazník si zboží markuje sám, naskenuje čárový kód či ho navolí na přehledné dotykové obrazovce, klade nákup na pás s kontrolní váhou a ten se automaticky posouvá dále až na konec pásu. Pokud si zákazník s něčím neví rady, může využít pomoci asistenta prodeje. Klasický model pokladen s obsluhou tím ale nemizí. „Chceme, aby naše prodejny poskytovaly veškerý zákaznický servis. Jednou z cest, jak toho docílit, je zavádění nových technologií. Zároveň ale respektujeme potřeby těch zákazníků, kteří upřednostňují klasické odbavení našimi pokladními,“ vysvětluje Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika.

Moderní technologie vstupují již do samotného plánování modernizace či výstavby nových prodejen s důrazem na ekologii. Díky energetickému řízení společnosti dle ISO 50001 a nejnovějším technologickým řešením zatěžují prodejny své okolí minimálně. Příkladem je snížení množství CO2 či rekuperace, úsporné LED osvětlení prodejen nebo vybavení ekologickými chladicími boxy
s prosklenými dveřmi, což snižuje jejich energetickou náročnost až o 30 %.

Důraz na ochranu životního prostředí se týká nejen prodejen a jejich udržitelné výstavby, ale i podpory dalších aktivit s tím spojených. Jednou z nich je například budování rychlodobíjecích elektrostanic na parkovištích před prodejnami řetězce. Stojany umožňují většině elektromobilů dobít až 80 % kapacity baterií za zhruba 20–30 minut. Od listopadu 2017 vlastní dva elektromobily i společnost Kaufland. Mezi jejich výhody patří nejen šetrnost k životnímu prostředí, ale i ekonomické úspory.

 

Zdroj a foto: Kaufland

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010