Kaufland již popáté získal prestižní ocenění Czech Superbrands

Prestižní titul Superbrands, jímž se mohou pyšnit pouze nejlepší značky v téměř 90 státech na pěti kontinentech, znovu získala společnost Kaufland Česká republika. O ocenění rozhodovala odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Součástí komplexního hodnocení byl i spotřebitelský průzkum renomované agentury GFK, který potvrdil oblíbenost společnosti Kaufland na českém trhu.

Kaufland letos slaví 20. výročí působení na českém trhu a nyní má další důvod k radosti – již popáté byl oceněn prestižním titulem Czech Superbrands. Toto ocenění je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul se uděluje na základě výsledků spotřebitelského průzkumu agentury GFK a hodnocení odborné komise Brand Council, která má při udělování ocenění v daném roce konečné slovo. Značky jsou hodnoceny vícekolově dle předem daných kritérií, jakými jsou známost, budování brandu, inovace či prestiž.

Zařadili jsme se již popáté do skupiny elitních značek, což nás velmi těší a motivuje přinášet i nadále našim zákazníkům kvalitní zboží a služby. Jsme rádi, že si nejen odborná veřejnost, ale i zákazníci spojují naši značku s významnými hodnotami a mají k ní osobní vztah,“ říká Renata Maierl, tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR.

Zdrok a foto: Kaufland

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010