HORNBACH možnosti

S novou kampaní přichází HORNBACH, který tentokrát umožňuje nahlédnout do světa možností. A to možností, které kutilům nabízí, aby jim usnadnil realizaci jejich projektů. V kampani s názvem „HORNBACH možnosti“ v šesti krátkých filmech inscenuje překvapivým a zároveň sympatickým způsobem, který je pro HORNBACH tak typický, četné služby nabízející svým klientům.

Lokace spotů je jasná, je to projektový market HORNBACH. Objevuje se ale na scéně ikonicky a tajuplně. Je hlavním místem dění, ale zároveň i kulisou pro digitální služby. Logicky na sebe navazující řetězce ve spotech zřetelně ukazují vzájemné propojení HORNBACH služeb v komplexní podporu vedoucí k úspěšné realizaci projektu. Zároveň upozorňujÍ na vzájemnou souhru služeb poskytovaných on-line a off-line.

Spot: Hrdinka pokladny

Například jedna z upoutávek popisuje filozofii trvale nízkých cen: „Jakou cenu by měl slib o výhodných cenách, pokud by neplatil pro celý sortiment? A k čemu by ti byla výhodná cena sortimentu, pokud by nebyla výhodná celý rok? Co by bylo s tvým projektem, nebýt HORNBACH možností?“

 

 

Spot: Sen o sprše

„Co by se stalo s tvým snem o koupelně, bez odborného poradenství? A k čemu by ti bylo odborné poradenství, pokud by ti nenabídlo i vhodné řemeslníky? Co by bylo s tvým projektem, nebýt HORNBACH možností?“… v dalším spotu zákazník v oddělení koupelen čile a s chutí testuje sprchu, aby zjistil, že sen o koupelně se stane skutečností jenom při správném poradenství.

 

Spot: Skladová fantazie

Propojenost on-line a off-line světa je atraktivním způsobem zobrazena v dalším ze spotů. „Jaká by to byla podlaha z HORNBACHU, pokud bys on-line nemohl zjistit, kolik je jí skladem ve tvé prodejně? A k čemu by ti byla nově položená podlaha bez vhodné barvy na stěnu z míchacího centra? Co by bylo s tvým projektem, nebýt HORNBACH možností?“ …kdy zákaznice brouzdá lesem podlahových krytin, aby o několik vteřin později pohodlně z gauče kontrolovala dostupnost zboží.

Oprávněně je na konci každého z filmů kladena otázka „Čím by byl tvůj projekt bez možností, které nabízí HORNBACH?“. Nikam by to nevedlo. Jak je ukázáno, poskytované služby a propojení on-line a off-line prostředí, kutilům usnadní plánování i samotnou realizaci projektu.

„Abychom dokázali naše zákazníky podporovat s jejich projekty v každé situaci a v každém okamžiku, již mnoho let HORNBACH důsledně kombinuje služby poskytované na prodejnách a on-line. Nikoli samoúčelně, ale vždy s orientací na užitek pro projekty zákazníků. Tyto rozšířené možnosti nyní chceme ukázat důrazně a s trvalým účinkem,“ říká David Kolář, marketingový ředitel společnosti pro Českou a Slovenskou republiku.

Realizace kampaně se vyznačuje velkou láskou k detailu a zvláštní inscenací, takže zdánlivě suché téma „služby“ působí jako emocionální kampaň podtrhující image. „HORNBACH chápeme jako chrám kutilství. A tak jsme všechny možnosti, které kutilům nabízí, také zinscenovali. Jako na divadle. Jako plakát. Ale se zdravou porcí šílenství, které je pro HORNBACH typické,“ uvádí Hugo Heffels, odpovědný kreativní vedoucí agentury HEIMAT.

 

Informace o kampani: 

Název kampaně: „HORNBACH možnosti“

Hlavní cíl: Co by bylo s tvým projektem nebýt HORNBACH možností?

Agentura: HEIMAT, Berlín

Produkce: Kanu Film Berlín

Režie: André Maat

DOP: Peter Matjasko

Art Department: Fabienne Muller a Gunnar Zimmer

 

Zdroj a foto: HORNBACH

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010