Hamé rozdává ceny školákům

Na školy a třídy cílí nová kampaň Hamé. Potravinářská firma ji spojila se svou značkou EasyFruit, ovocný snack v praktické kapsičce. Po celé září a říjen mohou školou povinní soutěžící hrát o zajímavé ceny nejen pro sebe, ale hlavně pro svou třídu nebo školu. Do soutěže se přihlásí po zakoupení kapsičky EasyFruit a registraci na webové stránce.

Na konci září a následně října odmění společnost tři nejlepší z jednotlivců, celkem tedy rozdělí šest výher. Navíc každý měsíc vyhodnotí také nejlepší školu, která vyhraje elektronickou multimediální tabuli. Po skončení soutěže Hamé vyhodnotí nejlepší třídu, která vyhraje  dvoudenní autobusový výlet do Prahy, kde ji bude čekat návštěva aquaparku, kina nebo třeba muzea čokolády.

„Chceme děti za jejich spolupráci odměnit a motivovat je k co nejpestřejší stravě. Myslím, že ceny pro školy, třídy i jednotlivce jsou víc než lákavé,“ podotkla marketingová ředitelka Hamé Lenka Vaněk.

Hamé soutěž podpoří online komunikací.

 

Školáci budou testovat nové příchutě

Ovocný snack EasyFruit je novinka v nabídce Hamé, která byla uvedena na trh v loňském roce. Na jejím vývoji a výběru finálních chutí se podíleli samotní školáci. Hamé nyní připravuje novou edici EasyFruitů a do výběru finálních variant znovu zapojí ty, pro které je to určeno – testovat a rozhodovat budou tentokrát žáci ZŠ Kunovice, U Pálenice, a to ve čtvrtek 13. 9. 2018.

 

Zdroj a foto: Hamé

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010