Fresh Corner od MOL expanduje mimo silnice a začal v Praze na Arkádách Pankrác

922 zobrazení

MOL se do povědomí českých řidičů dostal před třemi lety, kdy byla v květnu 2015 otevřena první zelená čerpací stanice na pražském Barrandově. Od té doby se v Česku, i díky akvizicím stanic Agip, Slovnaft a Lukoil, síť MOL rozrostla na 306 stanic, což z ní dělá druhého největšího provozovatele čerpacích stanic u nás.

Od roku 2015 jsme ušli dlouhý kus cesty. Důsledně naplňujeme strategii Skupiny MOL s důrazem na modernizaci sítě a posilování non-fuel segmentu, především expanzi konceptu Fresh Corner. Doplňkový prodej dnes na našich stanicích v Česku tvoří okolo 40 % marže, což je nejvíc ve Skupině MOL,“ říká Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika. „Zavázali jsme se vybudovat do roku 2020 Fresh Corner na většině z našich 306 stanic, včetně 108 dosud modrých stanic Pap Oil. Do dnešního dne bylo do zelené převlečeno již 12 čerpacích stanic Pap Oil.  Do konce roku projde touto proměnou ještě dalších 14 modrých stanic. Ty ostatní čeká v rámci strategie jedné značky rebranding do jednotného standardu MOL v průběhu roku 2020, stejně jako tomu bylo v minulosti se stanicemi Agip, Slovnaft a Lukoil,“ doplňuje Austen.

Rok 2018 – rok milníků

Pro Fresh Corner, který byl v Česku otevřen poprvé na vyškovské čerpací stanici v červenci 2015, je rok 2018 rokem milníků. „V květnu tohoto roku jsme otevřeli jubilejní stý Fresh Corner v pražském Podolí. Fresh Corner s pořadovým číslem 125 se v srpnu poprvé objevil mimo čerpací stanici – jako kiosek na pražských Arkádách,“ vypočítává Tomáš Lux, retail manager MOL Česká republika. Se strategií expanze občerstvení mimo silnice přichází MOL v Česku jako první, stejně jako v celé Skupině MOL. Na otevření prvního „městského“ Fresh Corneru nyní v září navázal maďarský MOL v Budapešti.

Koncept Fresh Corner stojí na vysokém standardu služeb, kvalitní kávě, čerstvém občerstvení a příjemném prostředí. „Napříč sítí nabízíme nadstandardní servis, který naši zákazníci očekávají od silné prémiové značky. Mohou se u nás spolehnout na srovnatelnou vysokou kvalitu, ať už navštíví Fresh Corner kdekoliv. Naší věrnou zákaznicí je i nová tvář podzimní kampaně Fresh Corner, zpěvačka Marta Jandová, která díky své profesi hodně cestuje a prostředí čerpacích stanic je jí blízké,“ dodává Lux.

MOL jako štika petrochemického trhu

Rozhodnutí Skupiny MOL expandovat se svým konceptem Fresh Corner do měst není náhodné. Maďarský gigant se coby štika petrochemického trhu nebojí vystupovat ze svého tradičního prostředí a přijímat nové výzvy. „Věříme v sílu značky a v základnu našich návštěvníků, kterým chceme jejich oblíbené produkty servírovat i tam, kde by Fresh Corner nečekali. Stejně jako na čerpacích stanicích, kde prodáme milion káv měsíčně, dominuje i nabídce v kiosku kvalitní zrnková káva. Zákazníci si mohou u nás kávu připravit sami jediným dotykem a za okamžik pokračovat v nákupech, nebo si ji vychutnat na místě,” popisuje Ivo Velíšek, retail shop sales manager MOL Česká republika.

Káva do konce roku zdarma

„V nabídce občerstvení nesmí samozřejmě chybět nejoblíbenější produkt českých Fresh Cornerů − hot dog. Nabízíme také speciální akce, v současnosti třeba zelený donut s jablečnou příchutí, který dostane zákazník ke kávě zdarma,” doplňuje Velíšek. V kiosku Fresh Corner mohou návštěvníci uplatňovat svou zákaznickou kartu MOL, za každý nákup zde sbírají 5x více bodů než na čerpací stanici. Koupí kávy ve Fresh Corner na Arkádách se mohou zákazníci také zapojit do soutěže o jednu kávu každý den zdarma do konce roku 2018. Soutěž probíhá na sociálních médiích od 19. do 21. září.

 

Zdroj a foto: MOL Česká republika