Firma BENU odstartovala novou kampaň

Přední lékárenská síť v Česku spouští reklamní kampaň s mytologickým ptákem Benu, který je už od počátku součástí loga společnosti. Hlavní headline kampaně „Pod našimi křídly“ vystihuje ideu i klíčové cíle lékáren BENU, tedy poskytovat nadstandardní služby. Ty lékárny BENU odlišují od konkurence a přinášejí klientům přidanou hodnotu, kterou jinde nenajdou.

„Nejsme jen prodavači léků. Přinášíme zákazníkům profesionalitu a individuální přístup. Kromě standardních služeb nabízíme i odborné poradenství, preventivní programy či kontrolu lékových interakcí,“ doplňuje marketingová manažerka BENU Ivana Stará.

Mytologický pták Benu byl pro starověké Egypťany znakem věčného koloběhu života, regenerace, obnovy zdraví a prosperity. Lékárny BENU si tak nevzaly za svůj pouze symbol bájného opeřence, ale i celou podstatu toho, co má vyjadřovat.

„Mytologický pták Benu a symbolika jeho ochranných křídel představují v nové kampani péči, s jakou se naši odborníci starají o zákazníky. Naším cílem je stát se jejich celoživotním partnerem v péči o zdraví, především v oblasti prevence,“ dodává Ivana Stará.

Kampaň pro BENU navrhla kreativní agentura Hammer Agency, s níž lékárenský řetězec spolupracuje od července letošního roku. Jde tak o první společný projekt. O ztvárnění mytologického ptáka Benu v televizních spotech se postarala agentura UPP, která spolupracovala na velkofilmech jako Blade Runner 2049, Wonderwoman, Wolverine nebo Iluzionista. Jen vytvoření podoby ptáka Benu byl složitý proces, nejprve bylo třeba vyrobit 3D model, který se postupně rozpohyboval a dobarvoval. Režie reklamních videí se ujal Juraj Janiš, hlas ve spotech patří Andree Elsnerové.

Současně s hlavním televizním spotem BENU spouští i kratší produktové spoty. Aktuální televizní kampaň běží na všech stanicích skupin Nova a kanálech Media Clubu, součástí kampaně jsou i reklamy na YouTube, Facebooku, Google či na Seznam.cz. Další fází pak budou tematické spoty, které budou zařazeny do vysílání v nadcházejícím roce.

Vizitka kampaně:

Timing: v lékárnách od 1. 10. 2018, v TV od 19. 10. 2018

Mediální nasazení: TV, online, print

Reklamní agentura: Hammer Agency

Režisér: Juraj Janiš

Zdroj a foto: BENU Česká republika

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010