Čerpací stanice Pap Oil zezelenají, bude z nich MOL

Do roku 2020 projdou v České republice rebrandingem téměř všechny čerpací stanice Pap Oil, nově se z nich stane MOL. Končí tak obchodní strategie dvou značek a modrou barvu na stanicích vymění zelená. Součástí změny bude i zavedení občerstvovacího konceptu Fresh Corner, který je v těchto dnech otevřen na sté pobočce v Podolí. S 306 stanicemi je MOL druhým největším provozovatelem sítě čerpacích stanic u nás.

Maďarská skupina MOL koupila čerpací stanice Pap Oil v roce 2012. Až dosud je provozovala v původní modré barvě a pod původním názvem, to se ale brzy změní.

„Rozhodnutí realizovat strategii dvou značek nebylo nikdy definitivní. V době slučování celkem čtyř značek jsme tento koncept z pohledu energie a financí potřebných na celkový rebranding vyhodnotili jako nejlepší. Zhruba před půl rokem jsme ale dospěli k rozhodnutí, že z hlediska zákazníka je jednodušší a efektivnější mít vše pod jednou značkou. Bude naprosto jasné, jaké služby a jakou kvalitu mohou řidiči očekávat od celé naší sítě,“ vysvětluje Richard Austen, generální ředitel MOL Česká republika.

Dokončení zeleného rebrandingu je plánováno do konce roku 2020 a bude se týkat téměř všech 114 stávajících stanic Pap Oil. Značku tak čeká změna, kterou před časem prošly původní čerpací stanice Agip, Slovnaft a Lukoil. Ke konci roku 2020 tak bude mít MOL s celkovým počtem 306 stanic druhou největší již jednotnou síť čerpacích stanic v České republice. Společnost MOL si ponechá několik stanic Pap Oil v modernizované podobě pro zachování značky a uvažuje o jejím možném budoucím využití.

Proměna Pap Oil na MOL probíhá již nějakou dobu. Některé stanice pomalu opouštějí dominantní modrou barvu a převládá u nich zelená.

„Začali jsme s pobočkami na frekventovaných atraktivních místech, kde v rámci rekonstrukce zavádíme i náš občerstvovací koncept Fresh Corner. Nyní máme moderních stanic s Fresh Cornerem sto, do konce roku 2019 chceme, aby to byly téměř všechny stanice MOL. Postupně k nim budou přibývat právě původní stanice Pap Oilu,“ vysvětluje Richard Austen a dodává: „Jde nám o to, udržet napříč celou sítí nadstandardní servis, který veřejnost očekává od silné prémiové značky.

Fresh Corner je postaven na třech základních principech První z nich je kvalitní zrnková káva, druhou pak gastronomie včetně široké nabídky teplých jídel, a do třetice tradiční prodej potravin.

„Není naším cílem a ani snahou konkurovat klasickým supermarketům. Víme ale, že řidiči širokou nabídku těchto doplňkových služeb vyhledávají. Fresh Corner proto vnímáme jako kvalitativně vyšší, ale přitom cenově velice příjemnou alternativu k motorestům a denním menu restaurací,“ uvádí Tomáš Lux, Retail Manager MOL Česká republika.

Fresh Corner byl v Česku poprvé představen v červenci 2015 na stanici MOL ve Vyškově. Dnes v květnu 2018 byl otevřen již Fresh Corner s pořadovým číslem 100 v pražském Podolí. Skupina MOL jako celek je ve střední Evropě provozuje již na 500 místech.

„Na příkladu Fresh Corneru se potvrzuje, že posiluje změna v poměru marží mezi prodejem motorových paliv a tzv. non-fuel segmentem. Ten se dnes pohybuje v České republice již někde kolem 40 % celkových maloobchodních marží, což je nejvíc ve Skupině MOL,“ dodává Richard Austen.

 

Zdroj a foto: MOL Česká republika

 

 

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010