CENTURY 21 slaví 10 let na českém realitním trhu a přichází s novým logem
Je to právě 10 let, co na český realitní trh vstoupila světová realitní jednička CENTURY 21. Za těchto 10 let si realitní síť vydobyla postavení třetí největší realitní sítě v ČR. Otevřeno je 51 kanceláří s více než 300 realitními makléři. Téměř symbolicky přichází i celá světová síť po 47 letech s novým logem a vizí. Zlatá barva, typická pro společnost, stále zůstává.
Síť realitních kanceláří této společnosti slaví kulaté výročí 10 let od vstupu na český realitní trh. Byl rok 2008 a ve světě řádila realitní krize. Mnohým se to zdálo jako nejhorší načasování pro vstup na trh. Z krize však udělala realitní síť svou výhodu a stala se tehdy historicky nejrychleji rostoucí realitní sítí v České republice. Dnes je podle dostupných čísel CENTURY 21 třetí největší realitní sítí v České republice.
Do další dekády s novým logem
Možná až symbolicky se v rok výročí změnilo logo. Poprvé od vzniku v roce 1971. Nové logo zachovává firemní černozlaté barevné schéma, původní barvy však nahradily svěží moderní odstíny. Změnu loga doprovodí síť komunikační kampaní napříč různými marketingovými kanály. Jednoduchá grafika loga dává členům sítě prostor pro jejich vlastní osobitost a jedinečnost, zároveň ale stále poskytuje jednoduchý a nadčasový „zlatý standard“. Modernizace loga je zatím největší změnou, se kterou přišel nový CEO CENTURY 21 International Nick Bailey, který byl na svůj post jmenován v létě 2017.
staré logo nové logo
Rebrandingová kampaň, stejně jako nová image společnosti, chce upřednostnit především zájmy spotřebitele a zároveň pomoci realitním makléřům prolomit předsudky a nekorektnost na stávajícím realitním trhu.
„Přicházíme s kampaní ‚Odmítáme průměrnost‘, kterou chceme upozornit české klienty realitních kanceláří na vše, co by měli očekávat od špičkového realitního makléře. Seznámíme je se službami, které my v CENTURY 21 považujeme za standard tak, abychom nabídli prodávajícím i kupujícím mimořádné zážitky,“ dodává René Latka, generální ředitel CENTURY 21.
„Jsme nesmírně vděční našim klientům, že spolu s nimi se nám za 10 let podařilo vytvořit ze značky CENTURY 21 a zlatočerných barev etalon kvality realitních služeb v naší zemi. Věříme, že i díky CENTURY 21 se český realitní trh postupně kultivuje a zvyšuje se kvalita a odbornost makléřů,“ uzavírá René Latka.
Zdroj: CENTURY 21
Foto: Mgr. Jiří Kozumplík