Albert v nové kampani potěší fanoušky stavebnic

3680 zobrazení

Obchody Albert přináší zákazníkům novou a letos poslední sběratelskou kampaň. Potěší všechny milovníky stavebnice LEGO. Albert zákazníkům nabídne exkluzivní sbírku třinácti mini stavebnic s různou tématikou, které lze mezi sebou i kombinovat. Kampaň potrvá od 7. listopadu 2018 až do 8. ledna 2019. Ve středu 7. listopadu Albert zároveň odstartuje letošní vánoční kampaň zaměřenou na vlastnoručně připravené jedlé dárky.

„V rámci sběratelských kampaní se snažíme našim zákazníkům vždy přinášet něco navíc. Chceme zákazníky inspirovat a poskytnout jim příležitosti ke společnému trávení volného času a mini stavebnice LEGO k tomu naprosto vybízí,“ komentuje start nové kampaně Soňa Balan, marketingová manažerka obchodů Albert a doplňuje: „Oblíbené stavebnice navíc milují děti, stejně jako dospělí.“

Zákazníci za každých 200 korun nákupu obdrží u pokladny jeden bod, který si nalepí do sběratelské kartičky. Po předložení kartičky s deseti body získají mini stavebnici s doplatkem 19,90 korun nebo hrací podložku za 99,90 korun. V nabídce jsou mini figurky a mini stavebnice z edice LEGO City, Ninjago, Jurský Park, Friends, Disney, Creator, Star Wars, Harry Potter nebo Batman.

Na tvorbě takzvaných kombinovaných modelů ze 13 mini stavebnic LEGO, které si zákazníci obchodů Albert mohou díky věrnostní kampani pořídit, se podíleli AFOLové – dospělí fanoušci Lega (z angličtiny Adult Fan of Lego).

„Úkolem pro naše fandy bylo vytvořit z dílků z několika stavebnic takzvaně kombinovaný model. Zapojilo se 22 našich členů, kteří byli schopni během necelých dvou měsíců přijít z 60 nápady na modely. Do finále se nakonec dostalo 14 modelů, které si nyní mohou zákazníci Albertu poskládat,“ popisuje vedoucí česko-slovenských AFOLů Radovan Pekárek a dodává: „Myslím, že lidé budou opravdu překvapeni, co všechno se dá postavit, a věřím, že i oni sami přijdou s vlastními nápady.“ Návody na netradiční modely z dílny AFOLů, stejně jako další informace ke kampani s mini stavebnicemi LEGO, najdou zákazníci na webové stránce .

K prožití letošních Vánoc se svými nejbližšími inspirují obchody Albert i v letošní vánoční kampani. Jedinečná vánoční kampaň „Překvapte dárky od srdce“ zavede zákazníky do nezapomenutelné atmosféry vánočních svátků a zároveň prostřednictvím tipů, rad i videoreceptů dodá nápady na vlastnoručně vyrobené jedlé vánoční dárky. Kampaň o Vánocích plných netradičních, ale o to srdečnějších dárků připravil Albert ve spolupráci s agenturou VCCP Prague.

Do 27. listopadu mohou zákazníci zároveň sbírat i body do věrnostní kampaně Tefal. Výměnou za deset nasbíraných bodů obdrží jeden zvolený produkt ze sady kuchyňského nerezového nádobí značky Tefal s 60% slevou.

Zdroj a foto: Ahold