Martin Vorel

Představíte nám za co konkrétně máte v Dagu zodpovědnost?
Děkuji za dotaz a pokusím se odpovědět stručně. Mou zodpovědností je vedle běžné agendy s vedením společnosti, především péče o stávající klienty, získávání nových a v neposlední řadě se podílím na prosazování firemní strategie. Zároveň s kolegy finišujeme náš nový projekt DAGO CIA (Complex In-store Audit), jehož cílem je tvořit pro naše klienty nové strategické projekty se zohledněním výstupů z výzkumů a teorií na téma in-store komunikace a nákupního chování.

Co je u Vás ve Zdicích, kde firma sídlí, nového?
Pakliže máte na mysli konkrétně novinky ze života ZDIC, doporučuji navštívit stránky této obce, sekce aktuality :o) (*pozn. red. http://www.mesto-zdice.cz/aktuality/)
Pokud Vás zajímají novinky v naší společnosti, tak kromě již zmíněného projektu, který bychom chtěli začít představovat našim klientům od ledna 2012 jsme například jako první v ČR pořídili vysokofrekvenční ohýbací automat na plasty od německé společnosti. Jeho instalace proběhne během listopadu 2011.

Z Vaší společnosti většinou vídáme na odborných akcích Daniela Jesenského, je to záměrně, nebo je to spíše souhra náhod díky jeho bývalé funkci prezidenta POPAI?
Dan je u nás ve společnosti zodpovědný za aplikovaný výzkum a školení v oblasti POP medií. Zároveň je vice prezidentem POPAI CE a dle mého názoru dlouhodobě  a obecně velkým popularizátorem oboru jako takového, což je logickým argumentem pro Danovu angažovanost v oborových projektech i za DAGO.

Pracujete aktuálně na nějakých zajímavých projektech?
Vzhledem ke skutečnosti, že POP média v současné době prochází „renesancí“ a existuje reálný „tlak“ ze strany zadavatelů především na kreativně – efektivní POS projekty, troufnu si tvrdit, že většina projektů, na kterých jsme dostali šanci participovat, je velmi zajímavá.    

Za dveřmi je POPAI Awards. Loni jste získali ocenění v kategoriích L) Prototypy, vzorky a F) Elektronika. Budete i pro rok 2011 přihlašovat nějakou z Vašich instore realizací?
POPAI Awards vnímáme jako významnou, ne-li nejvýznamnějsí, oborovou událost v České republice a tudíž určitě některé z našich realizací přihlásíme. Na druhou stranu se u nás letošní rok odvíjel především v projektech standartnějších charakterů, byť ho považujeme po stránce objemu za velmi dobrý. Uvidíme tedy jak v každoročně silné konkurenci vysoce kreativních a nadstandartních aplikací obstojíme s dle našeho názoru běžnějšími realizacemi. Detaily bych si s dovolením ještě nechal pro sebe 🙂

Jsou klienti v dnešní době více odvážnější co do kreativního pojetí, nebo se stále drží osvědčených formátů?
Otázka zdá se býti jednodušší, než ve skutečnosti je. Jedná se o to, co je myšleno kreativním pojetím. Pro úspěšnost POP projektů je důležitý celý soubor aspektů a kreativní složka může pouze kýžený dojem většinou jen umocnit. My se snažíme našim klientům nabídnout taková řešení, která budou v kontextu zadání po stránce přístupu co nejkomplexněší a zároveň nejeefektivnější. Zároveň je třeba pracovat s potenciálem samotného prodejního kanálu, resp. místa určení, a hledat takový charakter aplikací POP, aby tyto pro všechny participující strany byla úspěšná.

Konkurence na poli výrobců POP materiálů je rok od roku „hustší“. Jak si na našem trhu stojíte a proč se domníváte, že si právě Vás při výběrovém řízení vybírají klienti jako Coca Cola, Samsung, nebo Nestlé?
Mottem naší společnosti je rychlost a spolehlivost, čímž se snažíme rozvíjet a udržovat dlouhodobé vztahy s našimi partnery. A věřte, že toto naše motto nebereme jen jako frázi. Naší snahou je take nabízet sofistikovaná řešení šitá na míru, reflektující zadání klienta s apklikací nejnovějších poznatků a trendů v oboru. Věříme, že take právě díky osobnímu a fair přístupu, se nám dílo daří.

Stali jste se partnery našeho webu zabývajícím se reklamou v místě prodeje. Co pro Vás toto spojení představuje a na co se můžeme těšit?
To, že jsme se stali partnerem mistoprodeje.cz je pro nás výzvou, neb web vnímáme jako platformu pro výměnu zkušeností, prezentací novinek, trendů a úspěšných kampaní vč. case studies. Naše společnost se bude snažit doplňovat obsah o zajímavé příspěvky jak z oblasti teorie POP tak i z realizovaných kampaní a pomoci tak na trhu prezentovat best practices pro inspiraci všem, kteří s touto oblíbenou komunikační formou pracují a na stránky mistoprodeje.cz zavítají.

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010