Značka Orbit vstupuje do nového roku s jógovou výzvou

720 zobrazení

Značky žvýkaček bez cukru Orbit a Airwaves se v novoroční výzvě představují jako jednoduchý prostředek, díky kterému lze snadno a rychle získat dobrý pocit, který je pro každého z nás tou nejlepší odměnou. 21denní výzva zaměřená na jógu postupně odkryje na webu značky 10 videí s lekcemi jógy vedené profesionální instruktorkou a vyznavačkou zdravého životního stylu Karin Dimitrovovou. #OrbitChallenge navíc přinese i soutěž pro instagramové followery, kteří budou moci získat vstup na Orbit Yoga Fest vedený samotnou Karin, navíc s podporou partnera – značkou Puma

Orbit, jóga a odměna

Orbit touto kampaní reaguje na přirozený vývoj značky, kdy je kladen důraz na myšlenku, že zdravý úsměv jde ruku v ruce se sebevědomím a přichází právě s pocitem svěžích úst. Žvýkačka bez cukru zároveň může sloužit jako skvělá odměna, pokud se v novém roce rozhodneme změnit svůj životní styl a začneme žít zdravěji a aktivněji,“ komentuje kampaň Denisa Žideková, Brand Managerka značky Orbit pro střední Evropu. V rámci kampaně, která běží od 4. do 31. 1. 2019, bude obden zveřejněno nové video s lekcí jógy, čímž chce značka Orbit spotřebitele namotivovat, aby zahodili veškeré výmluvy a svůj čas trávili aktivněji. V tomto období pak bude v široké obchodní síti k dostání multipack žvýkaček Orbit a Airwaves 4+1 zdarma, kampaň zviditelní výrazné in-store vystavení, zahrnuta je PR komunikace, online podpora na sociálních sítích značky Orbit, ambasadorky i dalších influencerů a podpořena také soutěží na Instagramu Orbit Klub o vstupy na Orbit Yoga Fest, kterým bude celá novoroční kampaň zakončena.

Zdroj a foto: Wrigley