Značka Orbit opět podpořila SOS dětské vesničky

727 zobrazení

Charitativní kampaň ‚Oplať úsměv‘ značky Orbit se zaměřuje na ochranu úsměvů a podporuje sebevědomí znevýhodněných dětí vyrůstajících v péči SOS dětských vesniček. Mechanika kampaně, kdy je během období 6 týdnů 1 % z ceny každého prodaného výrobku Orbit věnováno právě SOS dětským vesničkám, umožnila značce Orbit za tři ročníky finančně podpořit SOS dětské vesničky částkou vyšší než 2,5 milionu korun, což je dar, který výrazně napomáhá k dlouhodobému fungování této neziskové organizace v České republice. Na kampaň je upozorňováno v tisku, online prostředí i outdooru, velkou pozornost si pak získává také v in-storu. 

V letošním roce se podařilo nashromáždit 832 645 Kč, které pokryjí nejen mzdy sociálních pracovníků a pedagogů, ale poputují třeba i na kompletní rekonstrukci koupelen v domcích pro pěstouny brněnské SOS dětské vesničky. Nad rámec darované částky pak značka Orbit připravila pro děti workshop dentální hygieny i se zapojením ambasadorky Ivy Kubelkové a pěvecky nadaným dětem dala možnost s Ivou přímo ve studiu nazpívat píseň s všeříkajícím názvem „Úsmev“, která kampaň doprovázela. 

Značka Orbit svým CSR projektem ‚Oplať úsměv‘ naplňuje dlouhodobý plán společnosti Mars ‚Sustainable in a Generation Plan‘, který je orientován na udržitelnou budoucnost. Konkrétně v případě této kampaně se Orbit zaměřuje na zlepšení kvality života znevýhodněných dětí, kdy v rámci aktivit spojených s projektem ‚Oplať úsměv‘ přispívá ke zdravému a sebevědomému úsměvu dětí v péči SOS dětských vesniček,“ komentuje kampaň Zuzana Lošáková, Corporate Affairs Director společnosti Mars pro střední Evropu.

„Značka Orbit si velmi váží partnerství s SOS dětskými vesničkami a je velmi potěšena, že se i v letošním roce podařilo nashromáždit krásnou částku, která opět pomůže tam, kde je to nejvíce potřeba. Věříme, že se nám i nadále podaří obdobné projekty podporovat a ještě více rozvíjet,“ komentuje třetí ročník kampaně ‚Oplať úsměv‘ Denisa Žideková, Brand Managerka značky Orbit pro střední Evropu.

Přidává se k ní také Mgr. Jindra Šalátová, národní ředitelka SOS dětských vesniček, když říká: „Spolupráce se značkou Orbit již tři roky přispívá k tomu, že se dětem v naší péči nejen zlepšují podmínky pro život, ale díky aktivitám, které značka v rámci kampaně ‚Oplať úsměv‘ pořádá, získávají větší sebejistotu a chuť se usmívat. To je velmi důležité pro jejich budoucnost a zdravý vývoj, aby se z nich stali sebevědomí lidé, což je dar, který se číslem vyjádřit nedá.

Kampaň probíhala v období od 10. 9. do 21. 10. 2018 a upozornilo na ní nejen výraznější in-store vystavení v nákupních řetězcích spojené se samplingem a dalšími aktivitami, zapojeny byly také OOH nosiče, on-line bannerová kampaň nebo PR komunikace a spolupráce s vybranými mediálními partnery. Kampaň doprovázely také radiové spoty na Frekvenci 1 a podpora běžela samozřejmě také na sociálních sítích nejen ze strany značky Orbit, ale také všech zapojených ambasadorů a influencerů.

Zdroj a foto: Wrigley