Značka K-Classic společnosti Kaufland je důvěryhodná – ocenění získala potřetí v řadě

Ve čtvrtek 9. listopadu 2017 bylo na slavnostním galavečeru v Pražské křižovatce – kostele sv. Anny v Praze – slavnostně vyhlášeno 60 nejdůvěryhodnějších značek České republiky roku 2017. Galavečerem provázela moderátorka Jolana Voldánová.

Program skupiny Atoz Marketing je spojen s rozsáhlý průzkumem zaměřeným na spotřebitelskou důvěru ve značky rychloobrátkového zboží, doplňků stravy a obchodních sítí. Hlasování probíhalo v 60 produktových kategoriích rychloobrátkového zboží a doplňků stravy a ve 12 kategoriích obchodníků. Nově přibyly i kategorie spotřebního zboží, služeb, financí a automotive.

V kategorii Privátní značky získala ocenění již potřetí vlastní značka společnosti Kaufland K-Classic. V Pražské křižovatce ocenění převzala paní Renata Maierl, vedoucí oblasti Firemní komunikace.

V anketě Důvěryhodná značka hodnotil reprezentativní vzorek 4000 spotřebitelů téměř 600 značek. Jednotlivé kategorie průměrně zahrnovaly 10 top značek. Program Důvěryhodná značka vychází z průzkumů, které ukazují, že spotřebitelská důvěra je jednou z nejdůležitějších hodnot každé značky. Při hodnocení jde proto o jednoduchou a transparentní metodologii, kde výsledek závisí pouze na názoru spotřebitelů.

Ocenění Nejdůvěryhodnější značka není jediné, které za poslední dobu Kaufland na základě kvality poskytovaných služeb a produktů získal. V nedávné době to byla také cena Fair Play, 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku, kterou dle svého výzkumu uděluje firma KPMG.

Zdroj a foto: Kaufland

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010