Začíná 6. ročník ShopRoku 2013

1874 zobrazení

Nově je zavedena také speciální kategorie Cena Heureky. Do soutěže se zdarma mohou zapojit všechny české e-shopy. Vyhlášení nejlepších e-shopů roku 2013 proběhne 10. října 2013. Pořadatelem soutěže je nákupní rádce Heureka.cz.

V letošním ročník soutěže přináší kromě dvou tradičních cen Cena kvality a Cena popularity také jednu novinku – Cenu Heureky. „Cena Heureky je novou kategorií, ve které se chceme zaměřit na jedinečnost e-shopů a příběhy, které za mnohými z nich stojí,“ říká Kamil Demuth z nákupního rádce Heureka.cz a pokračuje: „O cenu Heureky se mohu ucházet e-shopy, které mají například zajímavý příběh, který má jiný přesah nebo třeba přispívá k sociální integraci.“ Přihlásit e-shopy do boje o Cenu Heureky může kdokoliv, kdo věří v zajímavost příběhu e-shopu.

Cena kvality i Cena popularity zůstávají nezměněny. „V Ceně kvality již tradičně rozhodují hlasy zákazníků internetových obchodů, kteří v období od 1. září 2012 do 30. září 2013 nakoupili na internetu a po nákupu vyplnili dotazník spokojenosti. Jejich hodnocení sbíráme v rámci služby Ověřeno zákazníky celý rok,“ říká Kamil Demuth. V Ceně popularity mohou během celého srpna a září hlasovat všichni uživatelé. Stačí na stránkách www.shoproku.cz vybrat tři libovolné e-shopy.

„V loňském roce bylo v ceně popularity rozdáno více než 82 000 hlasů,“ podotýká Kamil Demuth. Nejvíce hlasů získal, a vítězem této kategorie se již potřetí za sebou stal e-shop www.parfums.cz. Vyhlašování výsledků bude i letos spojené s druhým ročníkem workshopu ShopRoku Meeting a proběhne 10. října v Praze. Na akci budou opět vést semináře přední osobnosti českého e-commerce, kteří budou v průběhu prázdnin upřesněni.

Soutěž pořádá společnost Allegro Group CZ, provozovatel nákupního rádce Heureka.cz, který radí při výběru produktů a ověřených obchodů ze všech oblastí nakupování. V loňských ročnících se na předních příčkách umístily mimo jiné Alza.cz, Mall.cz, eProton.cz, Sportisimo, Parfemy-Elnino.cz, Pneumatiky.cz nebo Kosmas.cz. Účast v anketě je pro e-shopy zdarma.