Vepiš se do srdce s Milkou

V letošní valentýnské kampani nabízí oblíbená značka čokolády Milka tip na vytvoření láskyplného valentýnského dárku. Pod názvem „Vepiš se do srdce“ vybízí zamilované, aby napsali vzkaz milované osobě přímo do srdce v podobě pralinkové bonboniéry Milka a vytvořili tak další společnou vzpomínku. Myšlenku podpoří vizuály v podobě mozaiky poskládané z nezapomenutelných vzpomínek na společně strávené chvíle. Dvacetivteřinová videa a 6 vteřinové bumpery pro digitální prostředí byly natočeny metodou Stop Motion v dílně agentury KrutArt a připravena je varianta pro kluky i pro holky.

Uživatelé sociálních sítí se s nimi v online prostředí setkávají od 21. ledna. Ve vybraných obchodech bude možné získat přívěsek ve tvaru srdce za nákup produktů Milka. Tváří kampaně v Čechách je partnerská dvojice Roman Vojtek a Petra Vraspírová.

Všichni máme místo, kde si schováváme vzkazy a předměty spojené s vřelými vzpomínkami na své milované. Letos nabízíme našim zákazníkům možnost vytvořit další takovou unikátní vzpomínku v podobě osobního vzkazu vepsaného přímo do srdce z Milka pralinek. Věříme, že se nám podaří přitáhnout pozornost především mladších lidí, kteří jsou s valentýnským svátkem již sžiti,“ říká Lucie Hasincová, manažerka značky Milka. „A protože srdce je symbolem zamilovaných a láskyplných projevů není nikdy dost, připravili jsme další dávku srdcí v podobě přívěsku do naší in store kampaně,“ doplňuje Hasincová.

S motivem vzpomínkové mozaiky se zákazníci Milky setkají na citylightech v Praze, klíčová část kampaně se však odehraje v digitálním prostředí na Youtube, Facebooku a Instagramu. Ve vybraných řetězcích pak proběhnou ochutnávky a již uvedená buy and get promo akce o přívěsek ve tvaru srdce. „Vzpomínky a osobní vzkazy mají pro své fanoušky připraveny i naši další influenceři a myslím, že je na co se těšit,“ uzavírá Hasincová.

Zdroj a foto: Mondelez Czech Republic

Koláž – redakce

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010