V Intersparu začíná čas splněných přání

2280 zobrazení


Pro všechny, kteří v adventním období zavítají do hypermarketů INTERSPAR  a supermarketů SPAR, je k dostání široká nabídka kvalitního a čerstvého zboží, a také řada novinek, jejichž kvalitu garantuje značka SPAR Premium. Ta letos na podzim slaví své první narozeniny. Dárky jsou připraveny i pro nakupující – od 10. října se mohou zapojit do věrnostního programu a výhodně zakoupit nádobí a pánve značky Salento od společnosti Ballarini se slevou až 58 %. „S vánoční nabídkou jsme přišli ve stejném období jako minulý rok a věříme, že ani tentokrát zákazníky nezklameme,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. Již od poloviny října mohou nakupující vybírat sladkosti a cukrovinky pro Mikuláše, ale připraven je také bohatý výběr nápojů, lahůdek, sýrů, exotického ovoce, čerstvého masa a uzenin. Od konce října je možné zakoupit umělé vánoční stromky a jiné dekorace pro vykouzlení jedinečné vánoční atmosféry nebo zimní sportovní potřeby jako například sáňky. Pro ty, kteří rádi pečou je pro inspiraci k dispozici katalog pečení s nabídkou formiček a pečících potřeb. Interspar ale myslí i na ty, kteří nepečou, nebo jim letos nezbyl čas a během adventu nabízí také hotové cukroví.

Kvalita v první řadě

„Stejně jako v uplynulých letech, i tentokrát se snažíme zákazníkům zpříjemnit a usnadnit předvánoční nákupy nabídkou kvalitního a čerstvého zboží, ale také řadou novinek. K nim patří především novinky z řady SPAR Premium, které uvádíme na trh u příležitosti roční existence této značky. Zákazníkům tak můžeme nabídnout například tři nové druhy šunky od české společnosti LE&CO či kvalitní hovězí a telecí masa od společnosti Aspius, která byla dosud hůře dostupná,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. Ilona Klímová ze společnosti Aspius k tomu dodává: „Ve spolupráci se společností SPAR ČOS jsme pro zákazníky vybrali nejoblíbenější druhy porcovaných a chlazených mas, která jsou balena technologií zaručující jejich dlouhou trvanlivost a čerstvost. Díky tomu si mohou kulinářské zážitky, které známe jen ze špičkových restaurací, přenést i do domácího prostředí.“ Radost z novinek má také šéfkuchař Zdeněk Pohlreich, který hovězí a telecí maso vřele doporučuje: „Je skvělou zprávou, že je na trhu konečně maso, které bylo doposud jen výhradou profesionálů.“ Další novinkou značky SPAR Premium jsou tři druhy šunky od společnosti LE&CO. „Se společností SPAR ČOS spolu-pracujeme od roku 2008 a vzhledem k velmi pozitivním reakcím zákazníků jsme připravili řadu nových výrobků pod značkou SPAR Premium,“ říká Petr Korejs, manažer kvality společnosti LE&CO. Zákazníci si tak mohou nově pochutnat například na Vídeňském šunkovém salámu, Krůtím filetu či Šunce od kosti. Produkty jsou zpracovávány tradiční technologií a jejich předností je jemné plátkování a stálá a vysoká kvalita.