Uvedení značky Westfield v Evropě odstartují hudební vystoupení mezinárodních hvězd

Společnost Unibail-Rodamco-Westifled (URW) dnes oznámila dvě hudební vystoupení mezinárodních interpretů v obchodních centrech Westfield Chodov v České republice a Westfield Arkadia v Polsku. Oznámení navazuje na v zahraničí již dříve zveřejněná plánovaná vystoupení mezinárodních hvězd v obchodním centru ve Švédsku a sedmi obchodních centrech ve Francii, kde se během září představí John Legend, Rita Ora, Aya Nakamura nebo Kendji. Živá vystoupení se konají u příležitosti uvedení značky Westfield v deseti obchodních centrech v Evropě.

Značka Westfield, která působí na území Velké Británie a Spojených států, bude poprvé představena i v kontinentální Evropě a do svého názvu ji převezme sedm center ve Francii, dále po jednom v Polsku, Švédsku a České republice. Další centra z portfolia Unibail-Rodamco-Westfield přibydou v následujících dvou letech. Jedná se vždy o centra, která jsou v rámci svého trhu i portfolia URW klíčová. Pod vlajkou Westfield budou navazovat na svou lokální tradici i znalost zákazníků a současně využívat přínosů značky Westfield. Těmi jsou zkušenosti z realizace velkolepých zážitkových akcí, unikátní služby nebo budování partnerství s dalšími mezinárodními značkami.

K příležitosti uvedení deseti nových obchodních center Westfield jsou plánována hudební vystoupení světových hvězd s kapacitou až 25 000 návštěvníků. Tyto eventy jsou ukázkovým příkladem ambiciózního světového programu pro zákazníky, který je poznávacím znamením značky Westfield.

„Uvedení světově proslulé značky Westfield v kontinentální Evropě přichází v době, kdy spotřebitelé očekávají od návštěvy nákupního centra více než jen samotný nákup. Po akvizici firmy Westfield v roce 2018 je toto uvedení dalším milníkem v naší globální strategii a je to zároveň v tomto odvětví historicky první rebranding provedený v takovémto rozsahu.

Se svou kombinací prvotřídních prodejen, restaurací či bister a zábavních možností včetně jedinečných eventů a služeb je Westfield vzorem nákupních destinací po celém světě. Možnost zažít něco nevšedního je pro spotřebitele dalším důvodem k návštěvě a přesně v tom je budoucnost maloobchodu,“ říká Christophe Cuvillier, CEO skupiny Unibail-Rodamco-Westfield.

Myf Ryanová, CMO pro Evropu a ředitelka pro značku a strategický marketing skupiny Unibail-Rodamco-Westfield podotýká: „Značka Westfield v sobě spojí to nejlepší z lokálního a z celosvětového. Zachováme místní identitu a propojenost s komunitou a současně navážeme na úspěch jiných světových nákupních destinací Westfield, jakými jsou Westfield London nebo Westfield Stratford City, tak, abychom zážitek z návštěvy pozvedli na novou úroveň. Vystoupení světových hvězd populární hudby budou prvními z mnoha dalších akcí a eventů, které centra svým zákazníkům nabídnou.“

Pohodlí zákazníků je pro značku Westfield prioritou, proto budou v centrech uvedeny zákaznické služby jako víceúčelové lounge click & services, šatny a uzamykací skříňky, výdejní místa online nákupů, spoty určené k refundaci DPH nebo třeba nová dárková karta Westfield. Věrnostní program, jehož součástí je řada nabídek, služeb i akcí, bude rovněž rebrandován a znovu představen jako Westfield Club. Další inovace centra představí v následujícím roce.

Vstupenky na hudební vystoupení skupiny Clean Bandit ve Westfield Chodov v Praze jsou zdarma a v omezeném množství právě k dispozici na portálu Ticketstream, kde naleznete i bližší informace o akci. Pro fanoušky je také připravena soutěž o osobní setkání s jejich hudebním idolem. V den koncertu budou rovněž spuštěny akce u jednotlivých obchodníků v centrech, jež uvedení značky Westfield doprovodí speciálními nabídkami, dárky a zážitkovými akcemi.

Živá hudební vystoupení v České republice:

Westfield Chodov (26. září, 20.00) – Clean Bandit

Zdroj a foto: Unibail-Rodamco-Westifled

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010